Groeten uit Vlissingen
Hey Berthil, hoe wil je de foto eigenlijk krijgen? ... bestandstype, formaat, resolutie, pixels etc.Berthil schreef:De foto moet inderdaad in het kader passen van de 2009 kalender foto passen. Ik kan hem zelf wel 'bijsnijden' maar als deze daarna niet past wordt het problematisch.
Ik zie hier trouwens ook foto's verschijnen die ik niet op hogere resolutie via e-mail binnenkrijg. Daarmee is de foto niet aangemeld voor de kalenderloterij (zie eerste bericht).
De onderste is in high res, gemaakt met een canon eos 400d. Deze stuur ik liever op dan de andere maar weet nu dus niet meer wat te doen ?ossie1972 schreef:@Door: de foto mag/moet in een zo hoog mogelijke resolutie verstuurd worden, de vorige keer had iemand zelfs een foto met een iPhone gemaakt, deze kwam aardig goed uit de verf. Maar was wel uitzonderlijk.
En JPEG is de meest gangbare bestandstype.
@Che: al is de onderste een staande foto, ik denk als deze in hi-res is dat het makkelijk bijgeknipt kan worden.
Maar, idd alleen liggende plaatjes aub. En om het niet allemaal moeilijk te maken voor Berthil, ook 1 foto insturen en zelf de keuze maken welke in de loterij mag meedingen.
Begint nu wel aardig te lopen dacht ik zo. Ik tel er ongeveer 25?
Marga,Blackbird schreef:Echt waar, liggend? Dan valt de mijne af
Onze sponsors