Ben nieuw hier, een enkeling zal me misschien kennen van andere fora. Voor de onbekenden lijkt het me wel zo netjes me (ons) hier even voor te stellen.
Mijn naam is Henk Jan (HJ), 32 jaar, getrouwd met Anita(33) en samen hebben we 3 kids, Dion(7), Noah(5) en Mitchel(5). Inderdaad 3 jongens, waarvan de laatste 2 een tweeling.
Vanaf morgen zijn we (of eigenlijk mijn vrouw Anita) de trotse eigenaars van een antraciete Cooper S met lekker veel opties. Gekocht bij Autoservice van der Velden in Benthuizen.
Anita heeft een tijdje in een nieuw model Santa Fe rondgereden, maar kwam tot de 'verrassende' conclusie dat deze te groot was om naar de sportschool en winkels te rijden

Na enig zoeken de auto bij Edwin gevonden en een afspraak gemaakt voor een bezichtiging/proefrit. Ik hoef jullie niet te vertellen dat ze meteen weg was van de Mini en geen behoefte meer had bij de Swift te gaan kijken.

Op dit moment worden bij Edin van der Velden de laatste puntjes op de i gezet en hopen we morgen met veel plezier rond te karten in de Cooper S.

Zelf rijd ik momenteel een Subaru Legacy 3.0r sepc B en houd ervan regelmatig een circuitje op te zoeken. Wellicht dat de Mini hier uitkomst in gaat bieden.
Mijn autoverleden bestaat o.a. uit ;
BMW e30 M3
Mitsubishi Lancer Evo6
Diverse Subaru Impreza turbo's.
Graag tot ziens op het forum of meeting!