Peter's Cooper S...laatste keer..:-(
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
werken...wasda?
Heb net een opdracht afgerond en nu weer op zoek...dus eigenlijk gewoon ouderwets werkeloos

Heb net een opdracht afgerond en nu weer op zoek...dus eigenlijk gewoon ouderwets werkeloos

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
zo...weer een paar pogingen gewaagd...ben nog aan het klooien op goed scherp te stellen. Vaak pakt de lens een ander punt dan het punt wat ik wil
...toch t boekje maar eens lezen hehe..
Alle picas zijn wel handmatig geschoten, met diverse sluitertijden en handmatige belichting...
Dit zijn weer de meest geslaagde...

Alle picas zijn wel handmatig geschoten, met diverse sluitertijden en handmatige belichting...
Dit zijn weer de meest geslaagde...

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
2e serie

Jammer dat de letters nog iets te zien zijn
..beetje bijsnijden en kan die zo op de kalender

Jammer dat de letters nog iets te zien zijn

- GreyCooperS
- Forum Junky
- annemiek
- Leerling Mini lid
Bericht
Gefeliciteerd met je Cooper S .... weet zeker dat je er geen spijt van krijgt.
Als je eenmaal een Mini hebt wil je nooit meer een andere auto, alleen maar een snellere Mini haha
Ik had een Cooper S waar ik een Works pakket op had laten zetten, en nu heb ik een Works GP, en wie weet over twee jaar de Roadstar als het mee zit en ik een goede prijs win in de Staatsloterij!!!!
Als je eenmaal een Mini hebt wil je nooit meer een andere auto, alleen maar een snellere Mini haha
Ik had een Cooper S waar ik een Works pakket op had laten zetten, en nu heb ik een Works GP, en wie weet over twee jaar de Roadstar als het mee zit en ik een goede prijs win in de Staatsloterij!!!!
Onze sponsors