Ries zijn 1e MINI Cooper (Chili Red) - is niet meer
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Afgelopen donderdag is er helaas aan dit MINI-avontuur een einde gekomen. Onderweg naar mijn werk ben ik in een flauwe bocht tussen Meerle en Minderhout in een slip geraakt, de MINI niet meer onder controle gekregen en van de weg geschoten en in een droge sloot tegen een betonnen muurtje tot stilstand gekomen
. De lange tijd droogte en aangezien het woensdag op donderdag veel had geregend hebben er ook aan bij gedragen dat de weg glad was. Gelukkig was ik de enige in de auto aangezien de bestuurderskant weinig schade heeft, maar de andere kant daarentegen en de bodem, is weinig meer van te maken. Verder was er gelukkig ook niemand anders bij betrokken.
Het gaat dan allemaal wel zo snel en ik had al wel snel door dat ik iets aan mijn schouder had. Met de ziekenwagen afgevoerd en daar is geconstateerd dat ik slechts en gebroken schouderblad heb. Al met al ben ik dan nog best goed weg gekomen als je naar de auto kijkt. Maar ja nu dus wel enkele weken met een gefixeerde arm lopen en op zoek naar iets nieuws.
De foto's:

Het gaat dan allemaal wel zo snel en ik had al wel snel door dat ik iets aan mijn schouder had. Met de ziekenwagen afgevoerd en daar is geconstateerd dat ik slechts en gebroken schouderblad heb. Al met al ben ik dan nog best goed weg gekomen als je naar de auto kijkt. Maar ja nu dus wel enkele weken met een gefixeerde arm lopen en op zoek naar iets nieuws.
De foto's:

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
AUW
Dat ziet er niet best uit. Zonde van die mooie bak.
Sterkte met de schouder en succes met de zoektocht naar wat nieuws.
Ron

Dat ziet er niet best uit. Zonde van die mooie bak.
Sterkte met de schouder en succes met de zoektocht naar wat nieuws.
Ron
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zonde man
Succes met de schadeafhandeling,en beterschap met je schouder.

Succes met de schadeafhandeling,en beterschap met je schouder.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Onze sponsors