Zit ik net te genieten van de schitterende foto die je plaatste in het kalendertopic van je MINI in topconditie, kom ik meteen daarna deze foto's tegen .
Wat verschrikkelijk zuur om op deze manier afscheid van je MINI te moeten nemen. Veel sterkte met je schouder en succes met het zoeken naar een opvolger (MINI?).
Dat is even schrikken, flinke klap geweest zo te zien.
Hopelijk ben je snel zelf weer inorde want dat is het belangrijkste!
Verder heel jammer van die mooie Mini, hopelijk vind je een waardige vervanger waar je weer net zo veel plezier aan kan beleven.
Zo dit ziet er erg uit. Je moet echt heel blij zijn da tje alleen maar een gebroken schouder hebt als je de auto ziet
Jammer van de auto maar er rijden er nog zoveel rond dat komt wel goed. Sterkte met je schouder en hopen dat dat over een tijdje weer helemaal over is.
sooww.shit man!!echt zonde.nou ja heel veel succes met de afhandelingen en met je schouder!en gelukkig dat je in je eentje zat want ik denk als er iemand in die hoek had gezeten dat je meer bijzonderheden zou hebben
Dat zal wel even schrikken geweest zijn donderdag.
En zoals zoveel al aangeven hebben gelukkig was je op weg naar je werk en dus alleen in de auto.
Heel veel sterkte met je schouder.
Doe rustig aan. Je hebt er maar twee en daar moet je nog best lang mee doen.
Voor de mini ziet het er minder goed uit inderdaad. Wat een schade zeg.
Wel goed om te weten dat de airbags aan de zijkanten en in de stoel werken. al had jij daar nu even niets aan
Succes met de afwerking van de schade en het zoeken naar vervanging.