Ries zijn 1e MINI Cooper (Chili Red) - is niet meer
- Cooper larS
- Enthousiast
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
@all, thanks voor alle hartverwarmde reacties!!! doet goed, helaas kan ik met links en 1 vinger niet zo snel typen dus kan ik niet persoonlijk iedereen zo aan schrijven. Die schouder zal wel goed komen maar kost aardig wat tijd.
Morgen komt de schade expert en dan dus ff wachten wat we terug gaan krijgen. Dat ie total loss is staat al wel vast, aardig krom ;-) Zal altijd te weinig zijn maar we zullen dat maar eerst afwachten. Momenteel al genoeg kosten
We zitten midden in twee! verbouwingen en moeten nu dus wel wat meer uitbesteden. Dan nog met nog een kleine op komst (nr 3) moeten we ook een nieuwe familybak (peus 5008) hebben tegen jan 2010. En nu dus nog een nieuwe 2e ride (toch die R57?? ;-) ).
Morgen komt de schade expert en dan dus ff wachten wat we terug gaan krijgen. Dat ie total loss is staat al wel vast, aardig krom ;-) Zal altijd te weinig zijn maar we zullen dat maar eerst afwachten. Momenteel al genoeg kosten

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Hoi Ries
Ik hoorde het vrijdag van Martijn maar ik had niet meegekregen dat het zo heftig is, hij vertelde wel het hele verhaal maar jeetje als ik je auto zo zie dan is het echt te erg voor woorden.
Heel veel beterschap en sterkte toegewenst.
Komt er wel weer een MINI terug ?
Ik hoorde het vrijdag van Martijn maar ik had niet meegekregen dat het zo heftig is, hij vertelde wel het hele verhaal maar jeetje als ik je auto zo zie dan is het echt te erg voor woorden.
Heel veel beterschap en sterkte toegewenst.
Komt er wel weer een MINI terug ?
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ries,
Ook ik lees het net...damz man...balen zeg!
Hoop dat je snel hersteld en tevens dat de verzekeringshaaien je niet teveel tekort doen!!
Kan er weer een mooie fiets voor terug komen!
Ook ik lees het net...damz man...balen zeg!
Hoop dat je snel hersteld en tevens dat de verzekeringshaaien je niet teveel tekort doen!!
Kan er weer een mooie fiets voor terug komen!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Da's een behoorlijke klapper geweest, zonde! Succes met je schouder en de verder afhandeling!

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Ries wat lees ik nu man.. Sterkte met je schouderblad. Hopelijk geneest het super snel. Zonde van de mini.. maar blij dat hij (de mini) de meeste klappen voor jou heeft opgevangen..!!
succes met de verzekerings afhandeling.. en Hopelijk tot snel met een andere mini .
nogmaals sterkte!
ragnar
succes met de verzekerings afhandeling.. en Hopelijk tot snel met een andere mini .
nogmaals sterkte!
ragnar

- Mellow_Ron
- Mod virus alert!
Bericht
he Ries,
beterschap, je had het me al wel verteld maar de foto's laten wel zien dat je inderdaad goed bent weg gekomen.
Mooi klxte zo tussen de verbouwingen. Als je Mini gestript moet worden moet je het maar even laten weten.
Gr,
ron
beterschap, je had het me al wel verteld maar de foto's laten wel zien dat je inderdaad goed bent weg gekomen.

Mooi klxte zo tussen de verbouwingen. Als je Mini gestript moet worden moet je het maar even laten weten.
Gr,
ron
Onze sponsors