heb je je luchtfilter af moeten dremelen?
enne misschien is het nog steeds niet weg hoor, want toen Coen gister ging rijden was het er ook heel de tijd niet, en na een tijdje kwam het pas, en het is alleen als je je auto een beetje laat schokken...
Paul's PW Mini One: VERKOCHT
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
dankje maus
haha jaja, Coen moest er alleen ff bij helpen maar dat kan ie wel
nu nog ff schroefsetje eronder, en denk dat ik ook wel voor de alcantara hemelbekleding ooit ga.... Wil ook wat anders met me stoelen, maar weet nog niet precies wat.
die van jou ziet er ook goed uit, wel orgineel ook die enkele uitlaat in het midden, en je velgen staan er goed onder!

haha jaja, Coen moest er alleen ff bij helpen maar dat kan ie wel

nu nog ff schroefsetje eronder, en denk dat ik ook wel voor de alcantara hemelbekleding ooit ga.... Wil ook wat anders met me stoelen, maar weet nog niet precies wat.
die van jou ziet er ook goed uit, wel orgineel ook die enkele uitlaat in het midden, en je velgen staan er goed onder!
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Ja dat vind ik ook wel netjes ja, en het gereedschap ervoor om het eraf te halen lag gewoon in de kofferbak, nou makkelijker kan het niet voor ze 
Was weer gezellig gister kerel, enne die foto's moeten we ook nog is ff plannen.... ik spreek je daar nog wel ffies over

Was weer gezellig gister kerel, enne die foto's moeten we ook nog is ff plannen.... ik spreek je daar nog wel ffies over
Onze sponsors