Aangenaam! Met Cooper S + technische vraag...

Stel je hier even voor.
Dinomi
Nieuw Lid
Nieuw Lid

12 okt 2009, 11:02

Gelukkig heben we de MCS toch afgelopen vrijdag op kunnen halen, al werd het wat later dan gepland....

Anita heeft van het weekend al menig km-ers afgelegd en is er bijna niet meer uit te krijgen :s .
Ik zelf heb gelukkig ook nog een klein stukje kunnen sturen en het rijdt echt heel leuk. De kids vinden de MCS helemaal geweldig, zeker ook vanwege het panoramadak. De Spec B interesseert ze ineens niet meer en ze denken zelfs dat de MCS sneller is. :lol:

Maar moet zeggen dat het erg leuk rijdt, lekker spartaans. De auto verdient echter wel betere banden en moet eens goed uitgelijnd worden met wat meer negatief camber, maar dat is iets voor later.

Toch roept het rijden 2 vragen bij me op ;

Je hoort (denk ik) de compressor duidelijk meeblazen, ook bij stationair draaien. In de auto hoor je het niet, maar buiten lijkt het bijna een vliegtuig, is dat normaal?

En in het stuurhuis lijkt een tik te zitten, zowel naar links als rechts insturen voel je een lichte weerstand. Is dat ook normaal?

Graag jullie mening hierover en ben blij dat ik iig een jaar garantie erbij gekregen heb. :mrgreen:
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 okt 2009, 08:28

Henkjan,

Kan zijn dat je de stuurbekrachtiging hoort zingen want die maakt bij de Mini veel herrie hoewel het bij deze mee zou moeten vallen aangezien er net een nieuwe pomp opzit.
Wanneer je de compressor echt luid hoort zingen bij gasgeven dan is de kans groot dat er een open luchtfilter is gemonteerd.
Piccie van onder de motorkap ??

Bevalt ie nog steeds ?

Terug naar “Who are U?”