Zo, na lang niets meer over mijn Dooper te vermelden, ga ik mij toch van onder het stof halen.
rede waarom het zolang stil is geweest, had ik al kenbaar gemaakt maar zal het nog even mededelen.
Heb een accident gehad met de mini en was volledig in fout. wijzelf hadden niets, buiten wat verschoten, de MINI zag er heel wat slechter uit.
kortom een kleine 5 cm ingekort vooraan. De MINI heeft meer als een maand in de garage gestaan met wat problemen van de verzekeringen, maar uiteindelijk is alles weer in orde en rij nu weer een weekje met de MINI.
wat is het volgende wat op het programma staat: eerst nieuwe achterbanden want deze zijn zo goed als op!
ben nog op zoek naar een S bumper.
ben ook afgestapt van stripings enzo, ga nu voor een kaal minitje met enkel de reclame op de wagen maar hiervoor heb ik ook nog iets anders in gedacht!
Zoals gezegd moet ik dus nieuwe banden steken maar heb echt geen flauw benul wat goed en wat minder goed is.
maat dat ik moet hebben 205/45 - 17
Wat ze me hebben aangeraden bij de lokale bandencentrale
205/45 - 17 SP Sport 01 ( Dunlop )
205/45 - 17 Pilot Primacy ( Michelin )
205/45 - 17 ContiSportContact 3 SSR (Continental)
iemand een ander voorstel?
had iets over Pirelli PZero gelezen ...
Pirelle P Zero Assimetrico zijn ontzettend mooie banden en alleen in Non-Runflat.....€ 152,90 op bandenmarkt.nl... Eufori's RunFlats zijn goedkoper, is maar net wat je wilt. Wou eigenlijk die Pzero Assimetrico's maar heb toen toch maar voor de Conti's CSC SSR3 RunFlats gekozen en die bevallen prima, droog of nat weer...
Ziezo, we zijn weer een nieuw jaar begonnen,
dus tijd voor een update
gisteren Bosch Aerotwins gekocht en vandaag in de kou gemonteerd
ook nog wat LED lampjes geplaatst die ik had gekocht op de P Smets wintermeeting, zicht is veel beter, moet er alleen nog wat doen en krijg ze moeilijk los ( bv onder de deur en de leeslampjes vooraan en achteraan :< => hulp is altijd welkom )
verder ligt er hier in de rommelkamer nog wat te wachten om gemonteerd te worden maar das pas voor na die flut*!
Ziezo, weer wat nieuws onder de zon hier in Eppegem.
de rommelkamer lag aardig vol, gisteren wat leeggemaakt en weggedaan naar een bevriende tuner, nu een kleine maand wachten op resultaten .
ook zit ik met een defecte turbo
2 weken geleden heb ik de MINI een week bij de dealer moeten laten.
Ze hebben allerlei testen moeten uitvoeren vanwege MINI Duitsland en die week is er ook een BMW expert langsgeweest. Deze heeft geconstateerd dat de turbo stuk is. Deze wordt nu wel onder garantie vervangen maar een wagen van nog geen 2 jaar oud .
nu het weer weer meevalt kan ik weer wat gaan modden. 4 April staat de eerste meeting van 2010 klaar voor de MINI. 10 april kom ik ook naar Beek voor een hapje en een babbeltje
alle problemen zijn nu hopelijk achter de rug, turbo is vervangen en de mini rijdt weer zoals nieuw
tijd voor wat nieuwe mods hé
het is sinds vorig jaar in september geleden dat ik nog iets heb veranderd, dus heb mijn geldboompje wat kunnen laten groeien en dit is het resultaat.