Hoi..ook toevallig. Nee ik om uit Voorburg. Wat voor verhalen had jij gehoord? Dat ze uit Duitsland komen..daar heb ik zelf geen problemen mee. Ik laat henm gewoon TUV keuren en alle papieren waren aanwezig.
De TT van mijn vriendin komt ook uit Duitsland....hele goede auto en ook TUV gekeurd. Misschien wel beter dan die ANWB keuring...daar heb ik verhalen over gehoord. Xo heeft iedereen zijn verhalen natuurlijk....maar als je een keuring doet heb je toch een beter verhaal.
Mini in aankoop!!!!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Dat de auto's uit duitsland komen maakt niets uit, zijn vaker wat completer uigerust
.
Nee heb gehoord dat er met de kilometer standen word gerommeld
Maar nogmaals ik heb het alleen gehoord .
Ik vind dat ze wel altijd mooie mini's hebben staan
Dus keuren en kopen die handel

Nee heb gehoord dat er met de kilometer standen word gerommeld

Maar nogmaals ik heb het alleen gehoord .
Ik vind dat ze wel altijd mooie mini's hebben staan

Dus keuren en kopen die handel

- Jimini
- Nieuwsgierig
Bericht
ok..ik laat je het maandag horen! Dan is hij gekeurd. Hij komt uit eind 2003 en heeft 50.000 km gelopen. Lijkt mij redelijk. Er staat er hier in Den Haag een Mini te koop uit 2004 met 8000 km! Nou die zou ik eerder niet kopen...zo weinig km's in 3 jaar... is nog niet ingereden in 3 jaar tijd.
Maar maandag wordt het D-day...hahahah Wintersport met TT of Mini......dat wordt moeilijk! Vreselijk dit luxe probleem. Soms schaam ik mij er voor... maar ja ik werk er ook voor!
Maar maandag wordt het D-day...hahahah Wintersport met TT of Mini......dat wordt moeilijk! Vreselijk dit luxe probleem. Soms schaam ik mij er voor... maar ja ik werk er ook voor!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik hoor het maandag wel, spannende twee dagen
Heb je de mini nog niet gekocht dan??
niet voor schamen je kunt er ook trots op zijnJimini schreef:ok..ik laat je het maandag horen! Dan is hij gekeurd. Hij komt uit eind 2003 en heeft 50.000 km gelopen. Lijkt mij redelijk. Er staat er hier in Den Haag een Mini te koop uit 2004 met 8000 km! Nou die zou ik eerder niet kopen...zo weinig km's in 3 jaar... is nog niet ingereden in 3 jaar tijd.

ik hoor het maandag wel, spannende twee dagen

Heb je de mini nog niet gekocht dan??
- Jimini
- Nieuwsgierig
Bericht
Op wintersport neem ik niet zoveel mee...skies, skischoenen en kleding.... valt wel mee. Als ik dat in een Cinquecento krijg dan moet het zeker in een Mini lukken. Bij de TT hebben we een skihouder... dus daar gaat alleen schoenen en kleding in. Tja de tijd van de al het eten meenemen is voorbij hahahaha Wat is er niet leuker dan met een Mini de bergen in gaan... en genieten....... dakje open als het mooi weer is...de dennebomen ruiken..mmm Mini staat voor F(oreever)U(Ultimate)N(oviltie)!!!!
- BlackBird
- Be Mini
- Contacteer:
- Johnny Pesco
- Nieuw Lid
Bericht
new girlfriend uit dallas to be mine...
nieuwe vrienden! kan iemand me wat vertellen over de pro's en cons over de aanschaf van een bloedmooie us import cooper s (R53 heet dat hier toch?). Ga morgen kijken en proefrijden en sta op het punt te kopen. kan iemand mij hier nog wat extra input geven waar naar te kijken en extra op te letten?
Thx for helping out this small friend
Onze sponsors