Wil ik ook!!!denizg schreef:x4Sven schreef:Ik stem voor een DIY voor de dorpelverlichting...
WAT COOL!![]()
![]()
![]()
Strobo's ook btw
Maar die dorpelverlichting is echt heel gaaf!
Padechjo - PS Cooper Sssss
- Cooper Daan
- Nieuwsgierig
Bericht
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht

Die dorpelverlichting is echt geweldig gedaan. mss een DIY van maken???
Die strobo's mogen nu nog wel, ik vin het niet iets dat je veel moet opzetten maar wel leuk voor op een meetingFred schreef:Strobo's vind ik er persoonlijk wat over, maar die dorpelverlichting is echt gaaf!

Die dorpelverlichting is echt geweldig gedaan. mss een DIY van maken???
- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Leuk al die reacties
Maar voor een DIY is het nu een beetje te laat...tenzij ik alles weer los moet halen en voor de skirts weer nieuwe klipjes bestel bij de dealer...dus niet hè
De verlichting komt van de.................ikea
.....en is compleet met bedrading en bevestingsmateriaal. Ik had dit nog thuis liggen maar nog nooit gebruikt.

Ik heb 2 led stripjes gebruikt per dorpel.
Om alles netjes te kunnen monteren en de kabels te trekken naar het interieur moeten de dorpels eraf....dus voordat je begint eerst nieuwe klipjes bestellen bij de dealer want je trekt alle klipjes stuk.
Omdat de led strips voor binnenhuis zijn bedoeld heb ik alles afgekit om er zeker van te zijn dat ze waterdicht zijn. Vervolgens heb ik de leds aangesloten op de interieur verlichting onder het dashbord, aan beide kanten zit namelijk een lampje.
In totaal heb ik maar 4 gaatjes moeten boren in de onderkant van de skirts om alle kabeltjes weg te werken

Maar voor een DIY is het nu een beetje te laat...tenzij ik alles weer los moet halen en voor de skirts weer nieuwe klipjes bestel bij de dealer...dus niet hè

De verlichting komt van de.................ikea

Ik heb 2 led stripjes gebruikt per dorpel.
Om alles netjes te kunnen monteren en de kabels te trekken naar het interieur moeten de dorpels eraf....dus voordat je begint eerst nieuwe klipjes bestellen bij de dealer want je trekt alle klipjes stuk.
Omdat de led strips voor binnenhuis zijn bedoeld heb ik alles afgekit om er zeker van te zijn dat ze waterdicht zijn. Vervolgens heb ik de leds aangesloten op de interieur verlichting onder het dashbord, aan beide kanten zit namelijk een lampje.
In totaal heb ik maar 4 gaatjes moeten boren in de onderkant van de skirts om alle kabeltjes weg te werken
- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Wat betreft die strobo's....die zijn puur bedoeld voor op een meeting of zoiets dergelijks. Hou zelf niet zo van pimpbakken met toeters en bellen......ik hou meer van het subtiele, strakke en zoveel mogelijk oem 
@Coen: Jij wilt ze toch ook?......misschien kunnen we samen een DIY maken voor de leden?

@Coen: Jij wilt ze toch ook?......misschien kunnen we samen een DIY maken voor de leden?
Laatst gewijzigd door padechjo op 14 okt 2009, 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Cooper Daan
- Nieuwsgierig
- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
Onze sponsors