En free shipping en hij heeft nog meer
http://shop.ebay.com/go_labrador/m.html ... ksid=p4340
Girlzzzzzzzz
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Bericht
zijn echt onwijs leuk!!!
haha idd zaterdag al ja, oeps blond he
owww, hebbuhBlont-007 schreef:Zo dames ff gezocht
Wat dachten jullie hiervan??
[web]http://cgi.ebay.com/Paul-Smith-Shoulder ... 3ca6722487[/web]
Omgerekend: 75.00 USD = 50.3137 EUR

haha idd zaterdag al ja, oeps blond he

- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ha, ik zie dat het hier om PS tassen gaat....
Als jullie nu even gaan kijken welke modellen er gewenst zijn, en dat 1 iemand mij dat even doorgeeft. Dan kan ik gaan checken wat t kost via de importeur en evt wat t kost rechtsreeks... (vrienden in de mode branche....kan je nog wel is wat regelen
)
Als jullie nu even gaan kijken welke modellen er gewenst zijn, en dat 1 iemand mij dat even doorgeeft. Dan kan ik gaan checken wat t kost via de importeur en evt wat t kost rechtsreeks... (vrienden in de mode branche....kan je nog wel is wat regelen

- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
OK..
ik laat de "groupbuy" aan jullie dames over...
Ga er wel vanuit dat ik een mailtje krijg van 1 persoon....niet dat iedereen me los een mailtje stuurt en dat ik er ook nog is druk mee ben
mailtje met de verschillende foto's en aantallen, en dan kan ik wel voor jullie informeren. Ik garandeer niks
maar kan natuurlijk altijd ff voor jullie checken!
(je hebt trouwens ook manchet knopen van PS met n mini dr op)
Cheers!
ik laat de "groupbuy" aan jullie dames over...
Ga er wel vanuit dat ik een mailtje krijg van 1 persoon....niet dat iedereen me los een mailtje stuurt en dat ik er ook nog is druk mee ben

mailtje met de verschillende foto's en aantallen, en dan kan ik wel voor jullie informeren. Ik garandeer niks

(je hebt trouwens ook manchet knopen van PS met n mini dr op)
Cheers!
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ik wil ook... Ik kijk ff een dag niet.. En er is al zowat een groupbuy geregeld... Dus ik doe ook mee... Behalve als het echt meer dan € 100,- gaat kosten.. Dat vindt ik gewoon te gek...
Trouwens hebben jullie de nieuwe tassenlijn al gezien van MINI.. Je kan nu ook de Popstyle tas in het zwart krijgen... Ik heb um al.. hihihi... Alleen nu ff niet bij me.. Anders had ik even een foto gemaakt...
https://shop.bmwgroup.com/is-bin/INTERS ... ?shop=MINI
Trouwens hebben jullie de nieuwe tassenlijn al gezien van MINI.. Je kan nu ook de Popstyle tas in het zwart krijgen... Ik heb um al.. hihihi... Alleen nu ff niet bij me.. Anders had ik even een foto gemaakt...
https://shop.bmwgroup.com/is-bin/INTERS ... ?shop=MINI
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
WoK wat kost tie dan? Ik heb de postbag gezien voor rond de 300 euro,, bij PS in den Anvers. Heb je een idee hoeveel het ongeveer onder die prijs gaat komen?
en anders nemen we gewoon die van turbootje.....
Ik heb nog een vraag voor je een paar pag. terug. Over de bling
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
als het een groupbuy vanaf Ebay wordt, pas ik. Zo te zien is het geen echte PS. Aangezien ik een originaliteits-freak ben doe ik dan helaas niet mee.MINIchica schreef:
Die tassen op eBay...zijn die wel echt? Heb namelijk andere ervaringen met kopen van 'merkgoederen' via die site...
WoK wat kost tie dan? Ik heb de postbag gezien voor rond de 300 euro,, bij PS in den Anvers. Heb je een idee hoeveel het ongeveer onder die prijs gaat komen?
en anders nemen we gewoon die van turbootje.....

Ik heb nog een vraag voor je een paar pag. terug. Over de bling

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
De site die ik gevonden had, verstuurd vanuit China... tja, dan is het uiteraard een "replica".
Hou er wel rekening mee, dat er invoerrechten enz. bijkomen!
(ok, een echte kan ik toch niet betalen...maar voor nep is het nog steeds veel geld)
Groetjes
Karin
Hou er wel rekening mee, dat er invoerrechten enz. bijkomen!
(ok, een echte kan ik toch niet betalen...maar voor nep is het nog steeds veel geld)
Groetjes
Karin
Onze sponsors