Maar waarom dan vervangen door een schroefkit!smetje schreef:valt goed mee hoor met verlagingsveren
Clubhouse Clubman - Foto's.
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Sommigen beweren dat de schroefkit, verlaagd, beter rijdt dan standaard
Nog lager, verstelbaarheid in't algemeen, ...Clubhouse schreef:Maar waarom dan vervangen door een schroefkit!smetje schreef:valt goed mee hoor met verlagingsveren
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Beter, jij bedoelt comfortabeler, zachter....
Neem je dan het Mini gevoel niet weg? Juist daarom heb ik mijn Mini gekocht, allee een van.GeoBem007 schreef:Nog lager, verstelbaarheid in't algemeen, ...Clubhouse schreef:Maar waarom dan vervangen door een schroefkit!smetje schreef:valt goed mee hoor met verlagingsveren
Beter, jij bedoelt comfortabeler, zachter....
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
I like the go-kart feeling.GeoBem007 schreef:Het probleem dat je met verlaging kan hebben is dat het erg hard en stuiterig kan worden.. Dat probleem kan weggenomen worden dmv een goeie schroefset..
Het MINI-gevoel wegnemen doe je allesbehalve! Dat begint pas als je verlaagt
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Voordat jullie allemaal vragen hoeveel pk's, Nee hij is nog niet getuned.
Juist inlichtingen genomen. Wat ik wel interessant vond is dat men met gebruik van de sportknop wel een aparte uitlezing kan krijgen?
Vb: sportknop uit: 80% vermogen, sportknop aan: 100% vermogen.
Vrijdag langs geweest bij PPE!m4TTi schreef:Gewoon even langs Beek gaan, zal meegaan mss kunnen we een korting fixen
tot zaterdag?
Voordat jullie allemaal vragen hoeveel pk's, Nee hij is nog niet getuned.
Juist inlichtingen genomen. Wat ik wel interessant vond is dat men met gebruik van de sportknop wel een aparte uitlezing kan krijgen?
Vb: sportknop uit: 80% vermogen, sportknop aan: 100% vermogen.
Onze sponsors