voor de mensen die er wel gaan zijn heb ik nog een kleine verrassing: mijn velgen zijn vandaag binnen
dus de mensen die daar zullen zijn zien ze voor het eerst op mijn mini
Dick's Birthdayrun 17/10/09
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
je gaat hem nog amper herkennen
Deze avond helemaal naar NL rijden om daar nog iets te gaan halen en vrijdag namiddag waarschijnlijk nog is voor iets te monteren
man man man...
Ff heel druk om de mini af te krijgen voor dit mooie feest
grz timo
En niet alleen de velgen zullen daar in voor het eerst te zien zijn op mijn minijbcola schreef:Mooi mooi mooi Timo!!
je gaat hem nog amper herkennen
Deze avond helemaal naar NL rijden om daar nog iets te gaan halen en vrijdag namiddag waarschijnlijk nog is voor iets te monteren
man man man...
Ff heel druk om de mini af te krijgen voor dit mooie feest
grz timo
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
even een vraagje, zijn er mensen die dicht tegen maaij en greycoopers wonen of moeten passeren?
zou eventueel verzendingen uitsparen mocht er iemand de k&n filter van maaij zou kunnen meenemen en iemand de interieurleds van greycoopers van de groupbuy.
laat maar iets weten ;-)
zou eventueel verzendingen uitsparen mocht er iemand de k&n filter van maaij zou kunnen meenemen en iemand de interieurleds van greycoopers van de groupbuy.
laat maar iets weten ;-)
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat meen je nu niet iedereen lust nu toch wel ribbekes, tenzij het mensen zijn met valse tanden want dat is altijd wat moeilijker bijten héjbcola schreef:Nog mensen die tot het besef komen dat het ribben zijn??
Alles is besteld sinds gisteren en vandaag krijg ik opeens verschillende pm's om geld terug te geven omdat men geen ribben lust??
Het staat er 4 weken op he jongens en meisjes...
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik dacht ook dat het een bbq was, mijn fout, niet goed gelezen. Maar wat maakt het ook uit? Ik kom helemaal niet voor een uitgebreide bbq, wel voor de sfeer van een mini-meeting. En het is lang geleden dat ik nog es ribbetjes gegeten heb , lekker toch .
Niet lastig doen mensen, op een bijeenkomst zijn de meeste al tevreden met een dikke schel hesp en een frietje ...Dick kennende zal het zeker in orde zijn!
Jullie moeten ook rekening houden dat het bijna onmogelijk is om voor zo'n grote hoop 7 verschillende soorten vlees te gaan roosteren ... Ribbetjes moeten ook niet zo lang opliggen...
Niet lastig doen mensen, op een bijeenkomst zijn de meeste al tevreden met een dikke schel hesp en een frietje ...Dick kennende zal het zeker in orde zijn!
Jullie moeten ook rekening houden dat het bijna onmogelijk is om voor zo'n grote hoop 7 verschillende soorten vlees te gaan roosteren ... Ribbetjes moeten ook niet zo lang opliggen...
Onze sponsors