heb net mn slc verkocht, wa sook leuk, maar dit... wowww....
toe maar, toe maar...
waarom de deur uit joh??
toerist... dit jaar dhuez en ventoux gedaan, volgend jaar o.a. op 3 manieren de stelvio, de ventoux de dhuez onder n uur, etc.... ben al te oud voor prof (31) en fiets te weinig, in de zomer n 4 a 5000km en in de winter bijna alleen maar binnen... jammer, als ik mn centjes ermee kon verdienen zou ik t doen... gedaan hebben
verzekering hier valt gelukkig mee, alleen ha dik mn 404's uitgeleend, dom dom dom....
en jij?
Thomas z'n Cooper => foto's met schroefset! + vraagje!
- Thomasodb
- 4 op een rij!
Bericht
Ook omdat wij van de club uit geen wedstrijden mogen rijden met onze eige wielen..
Alles moet hetzelfde zijn als onze profploeg (quick step)
Makelijk want dan kan je niks meer van jezelf stuk rijden en al je spaarcentjes in de mini cooper steken
Al kan er niets op tegen bergop koersen met een setje lightweight's maar met de fulcrum's of rovals van onze ploeg is het ook wel best oké
Zo toch een gedreven toerist dan..
Ben vorig jaar de ventoux 3X in 1 training opgereden, 7 uur getraind
De 2de maal vanuit beduei (of hoe jet schrijft) omhoog gekoerst in een tijd van 1uur 9min. helemaal vannaf beneden. Was wel vrij kapot toen ik boven was
Prachtige berg wel, al heb je wel mooiere omgevingen om te fietsen vind ik...
Vorkocht om mijn verzekering te kunnen betalen...worksrulez schreef:heb net mn slc verkocht, wa sook leuk, maar dit... wowww....
toe maar, toe maar...
waarom de deur uit joh??
toerist... dit jaar dhuez en ventoux gedaan, volgend jaar o.a. op 3 manieren de stelvio, de ventoux de dhuez onder n uur, etc.... ben al te oud voor prof (31) en fiets te weinig, in de zomer n 4 a 5000km en in de winter bijna alleen maar binnen... jammer, als ik mn centjes ermee kon verdienen zou ik t doen... gedaan hebben
verzekering hier valt gelukkig mee, alleen ha dik mn 404's uitgeleend, dom dom dom....
en jij?
Ook omdat wij van de club uit geen wedstrijden mogen rijden met onze eige wielen..
Alles moet hetzelfde zijn als onze profploeg (quick step)
Makelijk want dan kan je niks meer van jezelf stuk rijden en al je spaarcentjes in de mini cooper steken

Al kan er niets op tegen bergop koersen met een setje lightweight's maar met de fulcrum's of rovals van onze ploeg is het ook wel best oké

Zo toch een gedreven toerist dan..
Ben vorig jaar de ventoux 3X in 1 training opgereden, 7 uur getraind

Prachtige berg wel, al heb je wel mooiere omgevingen om te fietsen vind ik...
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
1u09?!
das lekker hoor, wow... maar dan train je ook wat meer dan ik train. Wij fietsten voor n goed doel, PIM foundation. Was best leuk met een aantal oud profs en er was bij ons ook iemand, van 18 dacht ik (OF BEN JIJ DAT??), die het in 1u10 oid deed, petje af hoor...
en idd, met mooie obermeyers de berg op is heerlijk!!! ...
misschien kom je nog eens tegen
Mijn 404's kwamen trouwens ook uit belgie... bij de kust, ergens....
Jelle

das lekker hoor, wow... maar dan train je ook wat meer dan ik train. Wij fietsten voor n goed doel, PIM foundation. Was best leuk met een aantal oud profs en er was bij ons ook iemand, van 18 dacht ik (OF BEN JIJ DAT??), die het in 1u10 oid deed, petje af hoor...
en idd, met mooie obermeyers de berg op is heerlijk!!! ...
misschien kom je nog eens tegen

Jelle
- Thomasodb
- 4 op een rij!
Bericht
Ja ik heb me al pleuris gezocht achter die bon hier maar niet gevonden...
Ben toen naar de dealer geweest waar ik hem had gehaald maar die deed moeilijk over een nieuwe te maken.
Als je wil kan ik het nog wel een keertje gaan vragen, of heb je het al opgelost gekregen?
Ow ben jij dat?worksrulez schreef:samen met de zero gravity remmen, degene waar je nog voor de bon zou kijken? ergens heb ik de foto wel gepost met beide erop gemonteerd...
heerlijk zo'n fiets van net 6kg
Ja ik heb me al pleuris gezocht achter die bon hier maar niet gevonden...
Ben toen naar de dealer geweest waar ik hem had gehaald maar die deed moeilijk over een nieuwe te maken.
Als je wil kan ik het nog wel een keertje gaan vragen, of heb je het al opgelost gekregen?
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
yup, that's me....
als je wil vragen, dan graag. Ik fiets er vooralsnog wel op.... hopelijk zit ik niet ineens op akkeen de achterkant vant zadel of zo... maar goed.... ik zie en hoor ut wel. Tune wil me wel helpen, als ik maar n bon heb...
dank.
J
als je wil vragen, dan graag. Ik fiets er vooralsnog wel op.... hopelijk zit ik niet ineens op akkeen de achterkant vant zadel of zo... maar goed.... ik zie en hoor ut wel. Tune wil me wel helpen, als ik maar n bon heb...
dank.
J
- Thomasodb
- 4 op een rij!
Bericht
Zeker nu ik weet dat je 2 passies met me deelt HAHA
Oké man ik ga er voor jou achteraanworksrulez schreef:yup, that's me....
dank.
J

Zeker nu ik weet dat je 2 passies met me deelt HAHA

Onze sponsors