Hoi,
Weet iemand hoe je de bovenkant van de dashbord loshaalt?
Bij de pre-facelist is dit niet zo moeilijk, maar hoe zit het bij een facelift model? Bij de facelift is dit uit 1 stuk gemaakt en bij het oude type zijn dit 2 delen.
Maaij
Bovenkant dashbord loshalen (facelift)???
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- hein
- Enthousiast
Bericht
@ maay
de bovenlant van de facelift modellen is heel moeilijk los te halen, en dan moet je tevens je airbags laten deactiveren, aangezien de bijrijders airbag in de bovenkant van het dachboard zit en niet zoals bij de pre faceliftmodellen achter het dashboardpaneel., weet niet wat je wil doen, maar je kan eventueel wel de panelen los halen
suc6
de bovenlant van de facelift modellen is heel moeilijk los te halen, en dan moet je tevens je airbags laten deactiveren, aangezien de bijrijders airbag in de bovenkant van het dachboard zit en niet zoals bij de pre faceliftmodellen achter het dashboardpaneel., weet niet wat je wil doen, maar je kan eventueel wel de panelen los halen
suc6
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Bedankt hein voor je reactie.
Ik heb vandaag in duitsland de JCW gear shift light laten monteren

Deze staat nu niet goed ingesteld. Aan de onderkant zitten pinnen waarmee je alles kan instellen. Het hele "ding" zit volgens mij vast met schroeven.
Misschien dat jij een makkelijker oplossing hebt?
Alvast bedankt
Ik heb vandaag in duitsland de JCW gear shift light laten monteren

Deze staat nu niet goed ingesteld. Aan de onderkant zitten pinnen waarmee je alles kan instellen. Het hele "ding" zit volgens mij vast met schroeven.
Misschien dat jij een makkelijker oplossing hebt?
Alvast bedankt

- hein
- Enthousiast
Bericht
zal weer eens vragen om een nieuwe versie van de tis en etk
heb wel de handleiding van de shiftlights, en daar halen ze ook de teller eruit en niet de bovenkant van het dashboard, staan alleen TIS nummers in de handleidingen, en mijn huidige tis is niet zo nieuw dat ik het voor je op kan zoeken, maar met een beetje beleid en voorzichtigheid, moet het wel lukken, je hebt wel een torx schroevendraaier nodig!Maaij schreef:Zal er eens naar kijken. Hebt je misschien ergens een DIY ?hein schreef:wat je kan doen is het paneel van de teller eruitklikken en je teller losschroeven, dan kan je er ook zo bij, heb ik bij de montage van mijn startknop ook gedaan
zal weer eens vragen om een nieuwe versie van de tis en etk

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors