Hallo,
Ik ben nieuw hier en zou graag willen weten of iemand weet of en waar de Zeemax bodykits in Nederland te koop zijn?
Groetjes,
Marcel
Zeemax bodykits
- Braspenning Racing
- Mod virus alert!
Bericht
Het zijn de wat "ruigere" bodykits: http://www.zeemax.com/7BmwMini.htm
Maar kwalitatief goed spul als je van de stijl houdt.
Maar kwalitatief goed spul als je van de stijl houdt.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik vind de bumper waar de lijn over het midden loopt nog wel te doen.
deze dus.
maar de sideskirts en achterbumper kan ik me niet in inden.
iDD...... ook heb ik nog mn twijfels over de meegespoten vinyl randen.

maar de sideskirts en achterbumper kan ik me niet in inden.
iDD...... ook heb ik nog mn twijfels over de meegespoten vinyl randen.
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Bedankt voor jullie reacties.
Het valt mij op dat bijna niemand een bodykit op een Mini mooi vindt en dan vooral de bodykits van het merk Königseder of Zeemax (heb diverse forums doorgelezen).
Persoonlijk vind ik de Mini standaard "net iets te saai" en mist het "iets".
De bodykit van Zeemax vind ik wel subtiel en geeft het toch een wat ruigere/sportievere cq. mooier uiterlijk. De Königseder bodykit vond ik ook heel apart en maakt de auto "breed" maar ik denk dat het in het echt tegenvalt en "overdone" is.
Uiteraard valt er over smaak niet te .......
Ik las dat ik voor de Zeemax bodykit naar België moet gaan? Heeft iemand een (internet)adres hiervan.
Ook zou ik graag van jullie willen weten welke bodykits/uiterlijke veranderingen jullie mooi vinden.
Ciao
M.
Het valt mij op dat bijna niemand een bodykit op een Mini mooi vindt en dan vooral de bodykits van het merk Königseder of Zeemax (heb diverse forums doorgelezen).
Persoonlijk vind ik de Mini standaard "net iets te saai" en mist het "iets".
De bodykit van Zeemax vind ik wel subtiel en geeft het toch een wat ruigere/sportievere cq. mooier uiterlijk. De Königseder bodykit vond ik ook heel apart en maakt de auto "breed" maar ik denk dat het in het echt tegenvalt en "overdone" is.
Uiteraard valt er over smaak niet te .......
Ik las dat ik voor de Zeemax bodykit naar België moet gaan? Heeft iemand een (internet)adres hiervan.
Ook zou ik graag van jullie willen weten welke bodykits/uiterlijke veranderingen jullie mooi vinden.
Ciao
M.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Voor mij alleen maar 1 kit die het best bij de MINI past: Aerodynamica kit van BMW/MINI zelf 
Niet duur bij Jonkers. zie:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 51&start=0

Niet duur bij Jonkers. zie:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 51&start=0
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
De enige mooie kit is de Aero kit van MINI. Nu te koop voor 500 euro geloof ik bij Jonker in Huissen. Kijk maar eens bij de clubshop, daar staat hij tussen!
Vind die kit van die foto's er nogal plastic en goedkoop uit zien...
Maar goed over smaakt valt niet te twisten. Inderdaad zoals Marco al zegt "Not my cup of tea!"
Vind die kit van die foto's er nogal plastic en goedkoop uit zien...
Maar goed over smaakt valt niet te twisten. Inderdaad zoals Marco al zegt "Not my cup of tea!"

Onze sponsors