Echt coole foto's! Sven en ik ga niks meer over die verlaging zeggen dat weet je nu wel. Echt een nette car.
blijven mooie velgen die R95's!
GReetz
Sven: Onze Indi Blue' MINI - pag 77: @Spenki fixed!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Voor de meeste camera's zijn wel speciale zonnekapjes te koop, maar je kunt ook gewoon je hand boven/naast de lens houden om ongewenst zonlicht buiten te houden... Wel opletten dat je niet onbedoeld je eigen vingers op de foto zet.
Die vlek is een lens flare.Sven schreef:Derde foto vind ik ook mooi en ik weet dat tegen het licht in fotograferen lastig is. Maar op elke soortgelijke foto zat zo'n vlek, zoals bij deze ook, in de zijruit.
Voor de meeste camera's zijn wel speciale zonnekapjes te koop, maar je kunt ook gewoon je hand boven/naast de lens houden om ongewenst zonlicht buiten te houden... Wel opletten dat je niet onbedoeld je eigen vingers op de foto zet.
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zoiets dacht ik al wel 
Iig bedankt, we proberen het eerst wel met de hand en evt koop ik eens een zonnekap
BTW Ik heb nog een update niet geshowed
Binnenkort meer dus, owja tis rond en d'r zitten gaatjes in
En zoals een show-your-ride behoort te zijn; foto's

Iig bedankt, we proberen het eerst wel met de hand en evt koop ik eens een zonnekap

BTW Ik heb nog een update niet geshowed

Binnenkort meer dus, owja tis rond en d'r zitten gaatjes in

En zoals een show-your-ride behoort te zijn; foto's

- maus105
- Bonkey
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nice ride hoor!!
Maar zoals zovelen hebben verteld, veertjes zijn echt zo een must voor je ride...
Rij gewoon zonder te zeggen een keertje heen en weer naar Beek, t is zo gebeurd, kost niks en als je het niet verteld zien ze het niet eens
Ja, misschien een paar dagen later ofzo, en dan zeg je, de auto was altijd al zo...
Waarom zijn die schijven zo donker (bijna zwart)?
Wat voor merk? prijs?

Maar zoals zovelen hebben verteld, veertjes zijn echt zo een must voor je ride...
Rij gewoon zonder te zeggen een keertje heen en weer naar Beek, t is zo gebeurd, kost niks en als je het niet verteld zien ze het niet eens

Waarom zijn die schijven zo donker (bijna zwart)?
Wat voor merk? prijs?
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks!
Tis geen BBK, passen gewoon, zoals de oude schijven alleen ze zien er racy uit

Merk weet ik zo even niet
Volgens mij heeft TBL ze ook.... 
Prijs; toevallig via MP gekocht van iemand die ze had gekocht, maar voordat ie ze erop had gezet, de MINI had verkocht
Daarom ook rondom, 4 stuks dus
Maar ik gok dat de ze ongeveer net zo duur zijn als normale schijven. (geen stealerprijzen!)
Die donkere kleur is een beschermlaagje en die zal eraf slijten denk ik...
Tis geen BBK, passen gewoon, zoals de oude schijven alleen ze zien er racy uit

Merk weet ik zo even niet

Prijs; toevallig via MP gekocht van iemand die ze had gekocht, maar voordat ie ze erop had gezet, de MINI had verkocht

Maar ik gok dat de ze ongeveer net zo duur zijn als normale schijven. (geen stealerprijzen!)
Die donkere kleur is een beschermlaagje en die zal eraf slijten denk ik...
Onze sponsors