Thomas z'n Cooper => foto's met schroefset! + vraagje!
- Thomasodb
- 4 op een rij!
Bericht
Bedankt boy's!!
Ik weet ook niet wat dat met die foto is.
Ik upload de foto's steeds via imageshack.
De laatste tijd doet die site wel erg raar, het ligt dus aan die site en niet aan mijn pc DENK ik!
Zal morgen de rest van de foto's via een andere manier uploaden
En nogmaals bedankt voor de toffe reacties!!
Ik weet ook niet wat dat met die foto is.
Ik upload de foto's steeds via imageshack.
De laatste tijd doet die site wel erg raar, het ligt dus aan die site en niet aan mijn pc DENK ik!
Zal morgen de rest van de foto's via een andere manier uploaden

En nogmaals bedankt voor de toffe reacties!!
- maus105
- Bonkey
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Thomasodb
- 4 op een rij!
Bericht
Bedankt allemaal voor jullie toffe reacties!!
@sven idd hij word verkocht. Als iemand hem wilt kopen gaat hij weg, maar ik mod er gewoon lekker op los
Ondertussen toch BBS centerkapjes gestoken, ziet er een stukje vetter uit (mijn gedacht) Ook is mijn schroefkit binnen gekomen. Zaterdag ophalen en volgende week laten monteren. Morgen ook eens even gaan navragen wat het dakje laten spuiten me zou kosten en hopenlijk gebeurd dat dan ook volgende week
Grtz
@sven idd hij word verkocht. Als iemand hem wilt kopen gaat hij weg, maar ik mod er gewoon lekker op los

Ondertussen toch BBS centerkapjes gestoken, ziet er een stukje vetter uit (mijn gedacht) Ook is mijn schroefkit binnen gekomen. Zaterdag ophalen en volgende week laten monteren. Morgen ook eens even gaan navragen wat het dakje laten spuiten me zou kosten en hopenlijk gebeurd dat dan ook volgende week

Grtz
- maus105
- Bonkey
Onze sponsors