Sinds 23 februari niet meer met een mini gereden tot gisteren.
Dick had de cabrio van de garage geregeld zodat ik van hun haardroger kon genieten... en genieten...
Topdag vandaag. Hopelijk volgend jaar weer maar dan met m'n eigen mini. De zoektoch is begonnen.
Dick's Birthdayrun
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik had het zaterdag helemaal naar mijn zin! Leuke rit, goed georganiseerd, leuke mensen, schijt weer, dus ik kon es gewoon doorrijden en ik moest me er niet eens druk in maken dat mijn mini niet gepoetst was
.
De bbq was verzorgd, alleen jammer dat ik niets te kluiven kreeg
. Nog een gezellige avond gehad en om 4u thuis gearriveerd.

De bbq was verzorgd, alleen jammer dat ik niets te kluiven kreeg

- maus105
- Bonkey
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Allemaal nog aan het bekomen van het feestje, ikzelf inclus
Graag nog effe mijn helpers in de bloemetjes zetten hier!!
Arjen, Ellen, Pascal, Jeffrey, Nancy, mijne madam en natuurlijk mijn vader niet vergeten!!
Dank u wel!!
Zonder jullie was het niet hetzelfde!
De weinige foto's die ik gemaakt heb zijn aan het uploaden

Graag nog effe mijn helpers in de bloemetjes zetten hier!!
Arjen, Ellen, Pascal, Jeffrey, Nancy, mijne madam en natuurlijk mijn vader niet vergeten!!
Dank u wel!!
Zonder jullie was het niet hetzelfde!

De weinige foto's die ik gemaakt heb zijn aan het uploaden

- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bedankt Dick & Rebecca
en alle anderen die zich zó ingezet hebben voor deze schitterende rit
!!!!
Ook jullie gastvrijheid was weer geweldig...en Thomas...nog bedankt voor het laten zien van de geheime fotoshoot-plekjes van je pa
De rit was perfect uitgezet, hulde!!
...sorry, Dick & Rebecca dat we vanwege de gezelligheid tijdens de rit bijna 2 uur later dan verwacht binnen kwamen. Aan het routeboek heeft het niet gelegen, kon geen fouten in het route-boek ontdekken
. Dat komt van pas want die route ga ik nog een keer met de narijden met vrienden en de TT.
Ohja, die TT......die heb ik maar laten staan bij het vertrekpunt kreeg namelijk het verleidelijke aanbod van MarcelAlwaysOpen om mee in zijn cabrio te rijden
.....ik weet nu dat 'always open' ook Always Open betekent...was blij dat ik mijn snowboardjas en muts in de auto had liggen....came in handy
. Nogmaals bedankt Marcel
!!
Ook jij bedankt Berthil voor het stuk dat ik in de Blauwe heb mogen meerijden, kheb genoten van het acceleratievermogen...whow wat gaat die ervan door en dat geluid
.
groetjes, Tony

Ook jullie gastvrijheid was weer geweldig...en Thomas...nog bedankt voor het laten zien van de geheime fotoshoot-plekjes van je pa

De rit was perfect uitgezet, hulde!!

Ohja, die TT......die heb ik maar laten staan bij het vertrekpunt kreeg namelijk het verleidelijke aanbod van MarcelAlwaysOpen om mee in zijn cabrio te rijden

Ook jij bedankt Berthil voor het stuk dat ik in de Blauwe heb mogen meerijden, kheb genoten van het acceleratievermogen...whow wat gaat die ervan door en dat geluid

groetjes, Tony
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Zo ik zal ook nog even mijn belevenissen van gister hier neerpennen.
Het begon al met een file bij Hazeldonk waar Berthil , Ragnar en Miranda en Marss en ik in terecht kwamen, snel Mitchell ingeseind dat die maar over Bergen op Zoom moest gaan en dat was goed gegokt want hij was er nog eerder als ons
.
De rit stak heel goed in elkaar en het routebook zag er gelikt uit, netjes hoor Dick zoals alles de hele dag goed in elkaar stak, ontvangst goodiebag , ik kom zeker je volgende verjaardag weer
Alle mensen die je geholpen hebben met deze rit een dikke pluim, ik weet hoeveel werk het is en wat een tijd er in gestoken word.
Toppie!!!
O jah ook ik heb geen foto's,
navigeren en foto's maken en door dat ding zwetsen gaat niet zo. 
Het begon al met een file bij Hazeldonk waar Berthil , Ragnar en Miranda en Marss en ik in terecht kwamen, snel Mitchell ingeseind dat die maar over Bergen op Zoom moest gaan en dat was goed gegokt want hij was er nog eerder als ons

De rit stak heel goed in elkaar en het routebook zag er gelikt uit, netjes hoor Dick zoals alles de hele dag goed in elkaar stak, ontvangst goodiebag , ik kom zeker je volgende verjaardag weer

Alle mensen die je geholpen hebben met deze rit een dikke pluim, ik weet hoeveel werk het is en wat een tijd er in gestoken word.
Toppie!!!
O jah ook ik heb geen foto's,

- HK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, even weer tot leven gekomen, na een weekendje Brugge en omstreken.
Hele geslaagde rit was er uitgezet.
En daarna een lekkere manier van ontspanning na de run.
Met als moeilijkste onderdeel het bijkomen van de Afterparty.
Maar de rit had beter Dick's Birthdaycross kunnen noemen.
Man o man, wat was mijn "troetelkindje" smerig.
Dat stukje Belgisch grondgebied, wat aan de Mini zat, in Brugge kunnen afspuiten.
Waarvoor dank Dick.
Helaas, een zeer groot deel van de foto's mislukt (zwaar overbelicht).
Anders waren er wel wat meer geplaatst.
Dus met onderstaande, zullen jullie het moeten doen. Het is niet anders.
Een paar overbelichte

De gelukte

Hele geslaagde rit was er uitgezet.

Met als moeilijkste onderdeel het bijkomen van de Afterparty.

Maar de rit had beter Dick's Birthdaycross kunnen noemen.
Man o man, wat was mijn "troetelkindje" smerig.
Dat stukje Belgisch grondgebied, wat aan de Mini zat, in Brugge kunnen afspuiten.
Waarvoor dank Dick.

Helaas, een zeer groot deel van de foto's mislukt (zwaar overbelicht).

Anders waren er wel wat meer geplaatst.
Dus met onderstaande, zullen jullie het moeten doen. Het is niet anders.
Een paar overbelichte

De gelukte

Onze sponsors