Dikke bak man! Frontje kon imo wel wat frissers gebruiken, maar die nieuwe koplampen zullen ook wel een hoop verschil maken! Ben benieuwd naar de schroefset. Leuk ff kennis met je gemaakt te hebben, volgende keer wel meerijden he
@fred:stond op jullie te wachten maar was jullie alweer kwijt na die drukke rotonde frontje komt goed thx voor je eerlijkheid
@sven:gp bumper is zeker niet de look die ik wil creeen en daarbij zijn die dingen ook nog is peperduur!!
net effe wat foto's gemaakt in de garage en buiten.zo moeilijk omdat dat scherp te krijgen!op zich heel veel mooie foto's gemaakt maar niet scherp genoeg naar me zin.bijna 100geschoten en dit vond ik de mooiste.
tips en commentaar zeker welkom positief en negatief!
ff klikken voor beste beoordeling
en deze zijn niet helemaal scherp maar vind ik toch wel mooi:
mooie picas! Net als ikzelf aan het wennen om een spannende compositie te maken...en fotograferen in kunstlicht is een vak apart
De middelste twee in de garage zijn goed, de eerste wat te donker en de laatse iets te licht...als je camera de optie heeft, beetje spelen met stop onder- of overbelichten...
De eerste foto vindt ik erg mooi, alleen jammer van het kunstlicht..wellicht te photoshoppen?
Laatste foto is gewoon dik!
Lekker bezig man!
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
@peter:als je het zo zegt zie ik het ook.was me nog niet direct opgevallen.foto's in kunstlicht vind ik supervet!!
@danny:thx m8
@mitchell:was jij er zaterdag ook bij?
@fred:thx word stukje bij beetje beter het blijft hobby
nee wacht effe.vogens mij weet ik het wel!jij werkt bij hetzelfde bedrijf als ik toch? maar ja heb zoveel gezichten gezien.kon niet echt thuis brengen wie nou van de miniacs kwamen en wie niet.volgende keer beter!