Doe dan rood wit....ThaGaruda schreef:Jaa ik ben Indo, dus bijnaam is ook altijd indisch geweest
Allemaal dank voor de complimenten![]()
Ik wil nog wel ff stickertje met NL vlaggetje en mijn nicknaam voor op me zijruiten achter.Denk dat zo'n grote Garuda sticker zich niet zo goed kan uiten op de mini
Mini Cooper S 190pk (NIEUW: GP Velgen 01-07-10)
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
- ThaGaruda
- Enthousiast
Bericht
Vandaag de Mini weer opgehaald bij Roy.. Nokkenas ketting geleider was losgeslagen met als gevolg dat de ketting, tandwielen e.d. krom waren. Hij startte namelijk niet meer toen ik weg wilde bij de uni. Alles netjes geregeld, weekje overheen gegaan en nou doet hij weer perfect met veel nieuwe onderdeeltjes.
Alles dankzij de goede garantie service van meneer spenkelink
Vandaag maar meteen me nieuwe rubbermatten van Che erin gezet en nog een opbergbakje voor bij de handrem gekocht bij spenkelink. Praktisch
Verder half oktober komt er zijstriping op van Cooper S en worden de ramen geblindeerd door BadSmini
Alles dankzij de goede garantie service van meneer spenkelink

Vandaag maar meteen me nieuwe rubbermatten van Che erin gezet en nog een opbergbakje voor bij de handrem gekocht bij spenkelink. Praktisch

Verder half oktober komt er zijstriping op van Cooper S en worden de ramen geblindeerd door BadSmini

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel-E
- 4 op een rij!
Bericht
Ziet er goed uit zo! Idd even zwarte velgen scoren!
Komt je tante toevallig uit kesteren of omgeving?
Ik rijd elke ochtend van Gorinchem (waar ik ook woon) naar Veenendaal en kom regelmatig een knal gele mini tegen, deze rijd dagelijks tussen 8.15 en 8.30 bij kesteren de A15 op in de richting van Gorinchem.
Gr. Marcel
Ik rijd elke ochtend van Gorinchem (waar ik ook woon) naar Veenendaal en kom regelmatig een knal gele mini tegen, deze rijd dagelijks tussen 8.15 en 8.30 bij kesteren de A15 op in de richting van Gorinchem.
Gr. Marcel
- ThaGaruda
- Enthousiast
Bericht

Zoveel gele's heb je ook niet. Ze heeft iig GP velgen, dus dan weet je het zeker
Tnx voor de complimenten, zwarte velgen moeten er iig snel onder
Mijn tante woont in Ochten, dus niet gek ver van Kesteren.. Kans is dus groot dat me tante dat isMarcel-E schreef:Ziet er goed uit zo! Idd even zwarte velgen scoren!
Gr. Marcel

Zoveel gele's heb je ook niet. Ze heeft iig GP velgen, dus dan weet je het zeker

Tnx voor de complimenten, zwarte velgen moeten er iig snel onder

- Marcel-E
- 4 op een rij!
Bericht
Dan is het idd je tante, volgens mij heb ik die gele al eens gemeld bij mini gespot, kwam geen reactie op. Je tante leest het forum blijkbaar niet haha.
Ik kom je vast wel tegen in Gorinchem, zie dat je je auto wast bij autofood in oost en je foto's buiten de waterpoort schiet.
Ben benieuwd met wat voor velgen je gaat komen.
Ik kom je vast wel tegen in Gorinchem, zie dat je je auto wast bij autofood in oost en je foto's buiten de waterpoort schiet.

- ThaGaruda
- Enthousiast
Bericht
BWP is altijd mooie fotolocatie he! Spotten elkaar vast nog wel keer. Rij vaak met een maatje met 2 mini's door Gorinchem als de auto gewassen en volgetankt is
Ze zit idd niet hier op het forum. Auto was ik altijd bij autofood, goedkoop/snel/goed ... Moet niets hebben van wasstraten.Marcel-E schreef:Dan is het idd je tante, volgens mij heb ik die gele al eens gemeld bij mini gespot, kwam geen reactie op. Je tante leest het forum blijkbaar niet haha.
Ik kom je vast wel tegen in Gorinchem, zie dat je je auto wast bij autofood in oost en je foto's buiten de waterpoort schiet.![]()
BWP is altijd mooie fotolocatie he! Spotten elkaar vast nog wel keer. Rij vaak met een maatje met 2 mini's door Gorinchem als de auto gewassen en volgetankt is

- ThaGaruda
- Enthousiast
Bericht
Ondertussen een Iphone Brodit carlader gemonteerd, Sony Xplod USB radio, TomTom Europe en Parrot systeem met kleurenscherm.
Me likey gadgets. Nu wil ik nog meer metertjes en schermpjes
Dat parrot systeem heeft me 2 uurtjes gekost om aan te sluiten en weg te werken.. Wat een kabel werk is het. Hele dashboard open gehaald en mooi weg kunnen werken.
Het werkt allemaal en het ziet er strak uit
Me likey gadgets. Nu wil ik nog meer metertjes en schermpjes

Dat parrot systeem heeft me 2 uurtjes gekost om aan te sluiten en weg te werken.. Wat een kabel werk is het. Hele dashboard open gehaald en mooi weg kunnen werken.
Het werkt allemaal en het ziet er strak uit

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Kerel, als je toch zo van gadgets en schermpjes houdt, heb je vast wel een digitale camera
We want pics!

We want pics!

- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
Is dit niks voor je Klik Ivm de aero grill in de OEM bumper
Heb ze zelf ook besteld en geplakt, zie hier in mijn SYR
Heb ze zelf ook besteld en geplakt, zie hier in mijn SYR
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Onze sponsors