Gisteren voor de Mac Meet nog even de auto gaan afspuiten samen met Greg.
Gelijk een paar foto's getrokken.
Helaas onderweg naar Breda wel een steeninslag gehad op de vooruit, dicht bij de linkerstijl. Kleine impact, maar er is een barst aan het uitlopen en het ergert met de moment..
Een paar kiekjes geschoten vandaag.
Paps overweegt om het dak zwart te spuiten, ik zeg doen!
Verder moet ie echt wel dringend omlaag.. En een fatsoenlijke kuisbeurt krijgen! (clayen, waxen, velgen, ..)
Er is serieus wat veranderd..
1) Rond de 50.000km hebben we een nieuwe motor (onder garantie) moeten laten steken. Dit omdat, na vervanging van de turbo, er nog steeds een hoop motorische problemen waren.
2) Tegelijk is het dak ook zwart gespoten, ook omdat het panoramisch dak aan vervanging toe was
3) Bij zijn allereerste eigen kuisbeurt (papa gaat altijd naar de (hand)carwash) heeft hij met de hoge drukreiniger de strepen verkloot dus die zijn eraf getrokken
4) Vanaf hij kon, heeft Greg voor ons een JCW Aerokit besteld. Zelfs toen we in de groupbuy van smartie zaten, heeft hij die bestelling laten staan. Deze groupbuy is in het water gevallen maar vrijdag heeft Greg eindelijk een JCW kit voor de Clubman binnen gekregen!
Vanmiddag heeft hij de Clubbie meegenomen om dan de kit te steken. Hij is heel lang bezig geweest, dus helaas geen tijd gehad om te kuisen. Het is ook donker dus..
Ik zal morgen wel een paar verse pics maken, als de Clubbie gekuist is en de zon weer schijnt!
Volgende stap is de KW V3, die moet er deze week opkomen, en toch eens zien of we die uitlaat niet beter passend kunnen krijgen!
Mooie clubman en nu zekers met de JCW kit.
Heb 2 weken terug ook een zwarte clubman S besteld met de JCW kit.
Tegen eind dit jaar zou ik hem hebben.
Nu ik deze weeral zie,word ik toch ongeduldig zene.
Enig idee wat de prijs was van de uitlaat hoe hij nu is?