Getunede (optisch) Mini's topic
- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Splitter zal niet veel opleveren qua stroomlijning als ik zo op de foto kijk....maar voor de looks
En waarom hebben wij nog steeds een grote belachelijke gele nummerplaat op de voorbumper......het staat 1000x beter zonder. Weet iemand hoe hoog de bekeuring als je met een kleine sticker als kentekenplaat rondrijdt?

En waarom hebben wij nog steeds een grote belachelijke gele nummerplaat op de voorbumper......het staat 1000x beter zonder. Weet iemand hoe hoog de bekeuring als je met een kleine sticker als kentekenplaat rondrijdt?
- maus105
- Bonkey
Bericht
ik zeg we moeten gewoon werken met chip's en helemaal zonder kenteken.het nadeel is alleen dan dat ze je snelheid ook beter zullen kunnen vastleggen
ik zeg een kamervraagje 
ik heb zelf sinds kort een wegklapbaar kenteken misschien is dat wat voor je?ik heb de manuele dus moet je met de hand neerklappen maar je hebt ze ook electrisch!knoppie drukken en er is niks gebeurd
90europadechjo schreef:Splitter zal niet veel opleveren qua stroomlijning als ik zo op de foto kijk....maar voor de looks![]()

ik heb zelf sinds kort een wegklapbaar kenteken misschien is dat wat voor je?ik heb de manuele dus moet je met de hand neerklappen maar je hebt ze ook electrisch!knoppie drukken en er is niks gebeurd

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Het is wel lelijk zeg als voor en achter camber van elkaar afwijken (zoals op die bruine clubman op eerdere pagina). Verder wel een mooi ding,
, maar dat camber moet toch echt even aangepast worden.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Heb je hier ook foto's van Maus???.....ben nogal nieuwsgierig aangelegdmaus105 schreef:90europadechjo schreef:Splitter zal niet veel opleveren qua stroomlijning als ik zo op de foto kijk....maar voor de looks![]()
En waarom hebben wij nog steeds een grote belachelijke gele nummerplaat op de voorbumper......het staat 1000x beter zonder. Weet iemand hoe hoog de bekeuring als je met een kleine sticker als kentekenplaat rondrijdt?ik zeg we moeten gewoon werken met chip's en helemaal zonder kenteken.het nadeel is alleen dan dat ze je snelheid ook beter zullen kunnen vastleggen
ik zeg een kamervraagje

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is er misschien iemand die een groupbuy voor die Show and Go Plate holder wil opstarten..?
Dan doe ik wel mee!
Mvg. Alain
Dan doe ik wel mee!

Mvg. Alain
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
zo ziet de handmatige versie eruit..
makkelijk op ebay te vinden!
Coen
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 242#345242Adrenalin Junkie schreef:Is er misschien iemand die een groupbuy voor die Show and Go Plate holder wil opstarten..?
Dan doe ik wel mee!![]()
Mvg. Alain
zo ziet de handmatige versie eruit..
makkelijk op ebay te vinden!
Coen
Onze sponsors