Fre's MCS Clubman: announcement
- Fred
- Volledig MINI minded!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja wrijf het er nog wa in
toch wel weer vaste veren, schroefsetje is altijd wel leuker, maar de r55's die ik al heb gezien met veren vond ik toch vet staan. En echt plat op de grond zou ik em toch niet zetten, dus voor die cm lager vind ik het die meerprijs toch niet direct waard. Mss komt er later ooit nog een schroefsetje, maar tot die tijd zullen het h&r veren zijn.

toch wel weer vaste veren, schroefsetje is altijd wel leuker, maar de r55's die ik al heb gezien met veren vond ik toch vet staan. En echt plat op de grond zou ik em toch niet zetten, dus voor die cm lager vind ik het die meerprijs toch niet direct waard. Mss komt er later ooit nog een schroefsetje, maar tot die tijd zullen het h&r veren zijn.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dude een schroefset is niet alleen vanwege de looks aan te raden , geloof mij het rijdt echt zoveel fijner ..
En ook al wil je hem niet helemaal op zijn buik , tis toch leuk als je de optie hebt al is het maar voor een meet of shoot
..
Ben wel erg benieuwd naar je nieuwe karretje Fred ..
Gr Geer
En ook al wil je hem niet helemaal op zijn buik , tis toch leuk als je de optie hebt al is het maar voor een meet of shoot

Ben wel erg benieuwd naar je nieuwe karretje Fred ..
Gr Geer
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Idd steven zo vind ik het ook cool, maar dan moet je wiel minstens 8j zijn met een getrokken bandje erop en een schroefsetje. In mijn setup zou het gewoon retarded staan
@ inim, begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal pro schroefset. Ik hoor niets dan lovende woorden over zo'n setje, maar het heeft ook zo zijn prijskaartje. En dat vind ik nu nog ff te duur. Ik heb bewust gekozen voor een sportophanging, icm veren zal het denk ik ook wel fijn rijden. Zeker t.o.v. wat ik gewoon ben.

@ inim, begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal pro schroefset. Ik hoor niets dan lovende woorden over zo'n setje, maar het heeft ook zo zijn prijskaartje. En dat vind ik nu nog ff te duur. Ik heb bewust gekozen voor een sportophanging, icm veren zal het denk ik ook wel fijn rijden. Zeker t.o.v. wat ik gewoon ben.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
. Geen idee of de garage het effectief zal doen, sommigen "vergeten" het, anderen zijn daar correct in. Ik denk dat ik wel genoeg zal hebben aan die 163 pk
. De meeste komen op de rollenbak uit op meer dan 163 ...
En de wielen tja, ik ben altijd al pro aftermarket geweest. Hier hebben men ouders wel wat mee te maken... "zie je nu wel met al dat modden, da geld zijt ge nu allemaal kwijt, ge gaat nu toch weer nie aan tzelfde beginnen"
. Op zich heb ik er geen prob mee, altijd al fan geweest van die multispokes. Ik wil alleen aftermarket omdat ik graag met een wiel rondrij dat je niet elke dag ziet, en tot nu toe heb ik maar weet van één mini met dezelfde wielen
. Met die spacers zullen ze ook wel een stuk beter uitkomen
Die 10 pk scheelt een hoop in taxSven schreef:Hoezo deze optie, of wordt ie later weer teruggezet??Gereduceerd vermogen
Enneuh deze keer ga je voor OEM wielen??

En de wielen tja, ik ben altijd al pro aftermarket geweest. Hier hebben men ouders wel wat mee te maken... "zie je nu wel met al dat modden, da geld zijt ge nu allemaal kwijt, ge gaat nu toch weer nie aan tzelfde beginnen"

Wsl terug H&R, heb me laten vertellen dat de kwaliteit een stuk beter is dan van eibach.Mini Poeper schreef:Heb je ook al enig idee welke verlagingsveren je (waarschijnlijk) gaat monteren?
Onze sponsors