Paul's PW Mini One: VERKOCHT
- maus105
- Bonkey
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
jawel, daarom staat er ook HALVE, want als je hemelbekleding besteld, dan is je hemel en alles wat daar op zit en je stijlen anthracite, en ik heb alleeen de stijlen dus halve anthracite hemelbekledingdenizg schreef:Uh.. dat is toch niet een anthracite hemelbekleding?DiabloPvA schreef:en ook nog wat foto's van me halve Anthracite Hemelbekleding
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Damn Mate ,,, je ride is echt MJAMMIE nu ..
Echt een super dikke fiets geworden ..
Eigenlijk staat tie laag genoeg nu
, of toch nog een beetje dan hahaha
Nee serieus Paul ik vindt um echt VET zo ..
Compliment's in +karma
Greetzzz Geer
P.S ik vindt um op deze foto VEEEL dikker dan op de door jouw ingezonden kalender foto

Echt een super dikke fiets geworden ..
Eigenlijk staat tie laag genoeg nu

Nee serieus Paul ik vindt um echt VET zo ..
Compliment's in +karma
Greetzzz Geer
P.S ik vindt um op deze foto VEEEL dikker dan op de door jouw ingezonden kalender foto

- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Dankje Gerard
21 november is de meet bij Beek en dan ga ik spacers kopen, dan ga ik kijken hoe het eruit ziet en vooral hoe het rijd als hij helemaal naar beneden is, want de looks zijn wel leuk, maar wil wel nog een beetje normaal over drempels kunnen
die foto is ook vet ja, maar daar zie je me streep niet.... en die MOET er gewoon op

21 november is de meet bij Beek en dan ga ik spacers kopen, dan ga ik kijken hoe het eruit ziet en vooral hoe het rijd als hij helemaal naar beneden is, want de looks zijn wel leuk, maar wil wel nog een beetje normaal over drempels kunnen
die foto is ook vet ja, maar daar zie je me streep niet.... en die MOET er gewoon op

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors