Ik heb een facelift compressor gevonden die ik wil aanschaffen voor toekomstige plannen om de Mini te tunen. Het is een hele nette compressor van het bouwjaar 2006 en heeft slechts 10000km gedraaid. Compressor is vervangen i.v.m. montage van een Works Kit.
Nu is mijn vraag.....is dit ongewoon???...een compressor van 2006 met slechts 10000km en nu pas aanbieden voor verkoop.
Misschien dat ik allemaal spoken zie die er niet zijn en zou daarom graag jullie mening willen weten.
Aankoop Facelift compressor
- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
- Locatie: The Woodlands, Texas
- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
- Locatie: The Woodlands, Texas
Bericht
Ja...ik heb een pre-face lift compressor die dat niet heeft. Verder heb ik ook gelezen dat de facelift +0,1bar overdruk heeft dan de pre-facelift.
Denk dat er idd niet veel te tunen is aan een compressor, maar de Mini wordt komend jaar getuned en dan wil ik alles zo optimaal mogelijk hebben...en een compressor op voorraad is zowiezo wel handig
Denk dat er idd niet veel te tunen is aan een compressor, maar de Mini wordt komend jaar getuned en dan wil ik alles zo optimaal mogelijk hebben...en een compressor op voorraad is zowiezo wel handig

- Peter
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Roelofarendsveen
Bericht
.
Met de cabrio dicht is het vermoeiend op de lange rit. Met het dank open is het ultiem genieten!!!
Is bij een coupe net ff anders waarschijnlijk.
Ik zou beginnen met een Milltek catback en de pre-cat uit het OEM spruitstuk halen en kijken hoe dat bevalt. Dan heb je ook de meeste "ongewenste" tegendruk weggenomen.
Is wel heftig hoor! Gelukkig rijdt het vrouwtje er meestal meepadechjo schreef:Trouwens....ik zie in je tag dat je een compleet systeem hebt van Milltek. Hoe is jou ervaring qua geluid ivm het spruitstuk? Klinkt het erg luid in de auto....of valt het allemaal wel mee?

Met de cabrio dicht is het vermoeiend op de lange rit. Met het dank open is het ultiem genieten!!!
Is bij een coupe net ff anders waarschijnlijk.
Ik zou beginnen met een Milltek catback en de pre-cat uit het OEM spruitstuk halen en kijken hoe dat bevalt. Dan heb je ook de meeste "ongewenste" tegendruk weggenomen.
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Noord Holland
Bericht
Ik heb ook een facelift compressor erin zitten
Standaard met 16.000 km erop.
En nu met 15% Cravenspeed RVS pully

Standaard met 16.000 km erop.
En nu met 15% Cravenspeed RVS pully

MINI COOPER S R53 pre-facelift


- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
- Locatie: The Woodlands, Texas
Onze sponsors