Coen's 6de projectje..... is klaar!!!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
thanks guys!!! 
Geo.. nog niet echt GOED kunnen meten... en ben er nog niet over uit of ik het ECHT wil
vandaag wel even bezig geweest met het monteren van de show and go plaat... nu nog de plaathouden op maat dremelen maar het begin is er!!
Eerst even meten en ruimte maken:

om hem zover onder de auto wil hebben moest ik even wat nokjes op maat dremelen...:

nu nog de houder op maat maken maar verwacht dat ik ongeveer het rode eraf moet halen :d dus de plaat zal goed verstopt zitten

Coen

Geo.. nog niet echt GOED kunnen meten... en ben er nog niet over uit of ik het ECHT wil

vandaag wel even bezig geweest met het monteren van de show and go plaat... nu nog de plaathouden op maat dremelen maar het begin is er!!

Eerst even meten en ruimte maken:

om hem zover onder de auto wil hebben moest ik even wat nokjes op maat dremelen...:

nu nog de houder op maat maken maar verwacht dat ik ongeveer het rode eraf moet halen :d dus de plaat zal goed verstopt zitten

Coen
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mooi...cobra's, wielen, spacers en show and go volgende week...jij krijgt t druk met mn auto 

- maus105
- Bonkey
Bericht
ik zat zo is te denken toen je gister zei ik moet me dakdragers er nog op doen.hoe vet zou het zijn om een soort van houten panelen op je dakdrager te maken en een soort bak van te maken en dan een oude kleine ton erop of een kleine oude fiets ofzo
klinkt stom,maar lijkt me echt mega dik!ik weet niet of je weet wat ik bedoel anders post ik wel een fototje ofzo,maar denk dat je het wel bedrijpt.zijn er geen dakdragers voor een r50?
het enige waar je denk ik mee zit is dat de meeste dakdragers nieuw ogen en dat is natuurlijk niet een oldskool look??!kijk het kost geen reed je gaat naar een sloop en plukt een paar spulletjes weg en plant het op je met oud hout geimproviseerde skybox 

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik loop al een tijdje met het idee om dakdragers op mijn R56 te zetten...dan een thule of OEM box doormidden zagen en weer dichtmaken..een "gechopte" skibox dus
Die in DS spuiten en tijdens de show op t dakkie kallen
Volkomen nutteloos, maar ja..dat zijn de leuke mods meestal

Die in DS spuiten en tijdens de show op t dakkie kallen

Volkomen nutteloos, maar ja..dat zijn de leuke mods meestal

Onze sponsors