Bedankt voor de foto Rini.
Volgende week ff doen want moet hem toch meenemen voor de APK.
Die showkentekenplaathouders (leuk voor scrabble) lijkt ons wel wat, is hier een topic over?
Miranda's Mini: Pag. 11 Nieuwe wielen gemonteerd!!!! :D
- Mirr
- Enthousiast
Bericht
Nou mooi is dat...
Loop je 's morgens naar je auto toe en wat zie je.....
Je auto is van voor tot achter aan de linkerkant helemaal bekrast met een sleutel en als puntje op de I.. een lekkere kliek op de motorkap
Ik was zo over de zeik dat zelfs het vrouwtje wat uit de kapsalon (mijn auto stond voor de kapsalon) kwam me aan stond te kijken vol medelijden.
WAT BEN IK KWAAD!!!!!!!!!!!!! Is hij net terug van de spuiter en dan krijg je dit. Een paar zielige/afgunstige (maybe dronken) k*t kinderen (sorry voor mijn taalgebruik) die het blijkbaar leuk vinden om mijn auto te bekrassen.
Ze hadden het echt op mijn auto gemunt aangezien mijn andere auto (205 Rallye) achter mijn Mini stond en daar hebben ze niks mee gedaan.
Dus nu weer een hoop geregel om hem weer in orde te krijgen. Wat een leuk weekend, NOT!!
Waarom doen mensen dit..
Als je een radio jat dan heb je daar nog iets aan, je krijgt er geld voor terug... maar waarom een auto bekrassen, wat wordt je hier beter van!!!???
Loop je 's morgens naar je auto toe en wat zie je.....
Je auto is van voor tot achter aan de linkerkant helemaal bekrast met een sleutel en als puntje op de I.. een lekkere kliek op de motorkap

Ik was zo over de zeik dat zelfs het vrouwtje wat uit de kapsalon (mijn auto stond voor de kapsalon) kwam me aan stond te kijken vol medelijden.
WAT BEN IK KWAAD!!!!!!!!!!!!! Is hij net terug van de spuiter en dan krijg je dit. Een paar zielige/afgunstige (maybe dronken) k*t kinderen (sorry voor mijn taalgebruik) die het blijkbaar leuk vinden om mijn auto te bekrassen.
Ze hadden het echt op mijn auto gemunt aangezien mijn andere auto (205 Rallye) achter mijn Mini stond en daar hebben ze niks mee gedaan.
Dus nu weer een hoop geregel om hem weer in orde te krijgen. Wat een leuk weekend, NOT!!
Waarom doen mensen dit..
Als je een radio jat dan heb je daar nog iets aan, je krijgt er geld voor terug... maar waarom een auto bekrassen, wat wordt je hier beter van!!!???
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Sjezus, wat een k*t eikels!!!
Wat Maus zegt, t helpt niets , maar laat me er aub ooit een tegekomen
We voelen met je mee!! Hoop dat ze het goed en snel afhandelen
Wat Maus zegt, t helpt niets , maar laat me er aub ooit een tegekomen

We voelen met je mee!! Hoop dat ze het goed en snel afhandelen
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ja ik ken het gevoel. Heb in het verleden ook al heel wat van deze dingen meegemaakt.
Ik zal er verder niet over uitwijden want daar word ik alleen maar verdrietig van.
Heel veel sterkte ermee. Het is gewoon vreselijk zonde en zinloos.
Ik zal er verder niet over uitwijden want daar word ik alleen maar verdrietig van.
Heel veel sterkte ermee. Het is gewoon vreselijk zonde en zinloos.

"We've got a thing that's called...MINI love"
Onze sponsors