Leeglopende accu...

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 nov 2009, 01:31

Die carkit is helemaal top Peter!!! Ben blij dat ik heb kunnen helpen...

Ik heb hem in me auto zitten en ik ben super tevreden erover. Ik ben nu druk bezig met het inbouwen van de PARROT UNIKA kit, die er voor zorgt dat me stuurbediening werkt met de 9200. Parrot is nu aan t uitzoeken wat ik verkeert doe. Iets werkt er niet namelijk!!

Best leuk met een Fransoos kletsen die amper engels kan... haha :D:D

Nadat de UNIKA er enkele weken ingezeten heeft, wissle ik alles om voor een Parrot RKi8400 radio... die is nu on order... ff afwachten hoe en wat :) Die zou dan ook via me stuur werken, wat normaliter met een 3rd party radio niet zo is :)

MR
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 nov 2009, 01:42

MR schreef:Die carkit is helemaal top Peter!!! Ben blij dat ik heb kunnen helpen...MR
Thanks mate voor de hulp!!

Ga de carkit morgen of maandag inbouwen. Moet alleen ff kijken waar ik het schermpje en de ipod aansluiting ga plaatsen.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 nov 2009, 01:47

iPod kabel komt bij mij onder de centrale unit vandaan... Dus alsware waar de 12v aansluiting zit net voor je schakelpook...

Schermpje zit bij mij net achter de twee tellers (ik heb chrono pack). Andere plek wist ik niet te vinden.

Bedieningsunit zit in de middenarmsteun...

Ik heb nu via de SD kaart die je in het schermpje kunt steken paar uur Marco V ingeladen. Start automatisch als ik inschakel... Let erop wel op schermpje krast snel dus goed wegleggen.

Oh ja updaten van je carkit kan heel eenvoudig. Update file vind je op de site van Parrot en via de USB aansluiting en een USB stick kan je zo uploaden en dus updaten.

MR

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”