Dank je wel!! Toevallig dat we dat net hadden liggen!!Pretty Cooper schreef:Hey Brit die van jou was wel heeeeel origineel!!!!! Heb je de foto al gezien? Echt super!!CooperS-pepperwhite schreef:Zo gister naar huis geknald in 1,5 uur, alleen hadden we wéééér file!
De rit was top!! Goed geregeld Wim, Arjen en MINI Dusseldorp!! Een dikke pluim voor jullie!! Leuke wegenZeker die eenrichtingsweg was goed te doen!
(grote kans dat we nog eens terug rijden om dat weggetje over te doen..) En errrrrg leuke tas by the way! Ook weer een paar leuke en gezellige mensen ontmoet! Kortom: wij hebben het erg naar ons zin gehad en we hebben erg genoten van de prachtige omgeving! Onze mooie kiekjes komen snel op de site!
Groetjes, Britt en René
![]()
![]()
gr, PC
MINI'S in de BUSH 01-11-2009
- CooperS-pepperwhite
- One wheel wonder

Bericht
Je foto is echt super geworden PC!! Top!!
I LoVe My MiNi!
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!

Bericht
wat n super dag, wat n super rit!!!
en dat vonden er meer;

WoK met zn supertekst op zn auto;

dit is n korte greep uit de 250 plus foto's, moet nog gaan selecteren en doen...

helaas aan het eind van de rit veel van deze foto's gemaakt en dan doel ik op de regen (de rest van de foto was gepland door te spelen met sluitertijden), al geeft het ook wel n leuke plaat
dank voor de super organisatie heren en leuk n aantal van de club ook gesproken te hebben.... helaas te weinig tijd om ook de rest te spreken, maar zijn nog wel even wezen kwijlen langs bijna alle mini's!! leuke club hebben we!!!
en MarcelAlwaysOpen, dank voor de caps met gebruiksaanwijzing;

JJ
en dat vonden er meer;

WoK met zn supertekst op zn auto;

dit is n korte greep uit de 250 plus foto's, moet nog gaan selecteren en doen...

helaas aan het eind van de rit veel van deze foto's gemaakt en dan doel ik op de regen (de rest van de foto was gepland door te spelen met sluitertijden), al geeft het ook wel n leuke plaat
dank voor de super organisatie heren en leuk n aantal van de club ook gesproken te hebben.... helaas te weinig tijd om ook de rest te spreken, maar zijn nog wel even wezen kwijlen langs bijna alle mini's!! leuke club hebben we!!!
en MarcelAlwaysOpen, dank voor de caps met gebruiksaanwijzing;

JJ
- Valentijn-One
- Leerling Mini lid

Bericht
Complimenten over de geweldige trip! Echt een mooie route was het en dat dankzij de organisatie! Echt namens mij en mijn vriendin hartstikke bedankt!
Ik wou toch nog even een aantal foto's posten ook al had ik er uiteraard vele malen meer. Maar ze zijn voor de achterblijvers die er niet bij waren zullen we maar zeggen

Ik wou toch nog even een aantal foto's posten ook al had ik er uiteraard vele malen meer. Maar ze zijn voor de achterblijvers die er niet bij waren zullen we maar zeggen

- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Zonet ook thuis geraakt na alweer een geweldig weekendje bij onze Hollandse vrienden!
Wim, het was een super rit. Ik heb er echt van genoten maar dat was dan ook niet moeilijk met mijn super Co en de rest van het aangename gezelschap
Hier enkele foto's

En zo ziet een Clubman eruit na een dagje Veluwe

Op naar de volgende!!

Wim, het was een super rit. Ik heb er echt van genoten maar dat was dan ook niet moeilijk met mijn super Co en de rest van het aangename gezelschap
Hier enkele foto's

En zo ziet een Clubman eruit na een dagje Veluwe

Op naar de volgende!!
- Dave Joyce
- Enthousiast

Bericht
Top Top Top was het,
wat een geweldige natuur hebben we toch eigenlijk in ons eigen mooie landje de organisatie heeft een super leuke en mooie route uitgezet, julie hebben goed werk geleverd, ook het ontvangst in apeldoorn was allemaal erg goed gegereld.
we hebben een super leuke dag gehad en veel mooie mini's voorbij zien komen, je ziet iedereen gewoon genieten als ze in hun mini zitten.
we hebben genoten van alles en van alles wat we hebben gezien, snel weer.......
onze foto's zullen snel volgen,
Groetes Dave en Joyce
wat een geweldige natuur hebben we toch eigenlijk in ons eigen mooie landje de organisatie heeft een super leuke en mooie route uitgezet, julie hebben goed werk geleverd, ook het ontvangst in apeldoorn was allemaal erg goed gegereld.
we hebben een super leuke dag gehad en veel mooie mini's voorbij zien komen, je ziet iedereen gewoon genieten als ze in hun mini zitten.
we hebben genoten van alles en van alles wat we hebben gezien, snel weer.......
onze foto's zullen snel volgen,
Groetes Dave en Joyce
- marcelclemens
- Bijna verslaafd

Bericht
Het was inderdaad TOP geregeld allemaal,
ontvangs bij Dusseldorp was ook super, mooie showroom 9 met (MINI en Land Rover
)

ontvangs bij Dusseldorp was ook super, mooie showroom 9 met (MINI en Land Rover

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer: