Beste Mini rijders,
Zoals jullie weten ben ik nu een half jaar in het bezit van een mooie Mini Cooper.
Alleen nu zit ik met 2 probleempjes....
1. Als mijn Mini koud is dan houdt hij een paar tellen in, dit is natuurlijk erg gevaarlijk als je net wilt inhalen of wat dan ook. Ik heb de vorige eigenaar gevraagt of zij dit ook had en het antwoord wat ik daarop kreeg was "dit heeft iedere Mini". Ik begin me er gruwelijk aan te irriteren dus vandaar dat ik het toch ff na ga of dit normaal is.
2. Mijn laatste vraag gaat over mijn heldere achterlichten. Deze heb ik van het merk Carstyling gekocht. De lampjes zijn vervangen door led. Omdat de weerstand met ledjes veel lager is hebben we er een weerstand tussen moeten zetten, maar dit werkt niet. We hebben het bij vrienden nagevraagt aangezien hun dezelfde lampen op hun S hebben gemonteerd, maar de lampen doen het gewoon. Maar bij mij blijven ze snel knipperen en ook dit is irritant!
Kan iemand mij helpen..????
2 probleempjes...
- Black_Devil
- Mod virus alert!
Bericht
Ik kan alleen antwoord geven op je eerste vraag, mijn Mini houdt niet in als hij koud is..Tenminste,ik ga niet graag vol vermogen vragen als hij koud is,maar als het nodig is dan kan het wel..
Groetjes Daan
Groetjes Daan
- Mirr
- Enthousiast
Bericht
Ik trap mijn pedaal ook niet vol in hoor, begrijp me niet verkeerd.
Weer een voorbeeld... Sta ik op een T-splitsing, komt er een auto van rechts aan waar ik nog makkelijk voor kan, wat doet de Mini... hij komt als een slakkie voor uit, door weer eens in te houden.
En dit terwijl ik het pedaal normaal intrap, maar zelfs dat wil hij dan niet...
Maybe toch maar eens nieuwe bougies proberen ofzo.
Weer een voorbeeld... Sta ik op een T-splitsing, komt er een auto van rechts aan waar ik nog makkelijk voor kan, wat doet de Mini... hij komt als een slakkie voor uit, door weer eens in te houden.
En dit terwijl ik het pedaal normaal intrap, maar zelfs dat wil hij dan niet...
Maybe toch maar eens nieuwe bougies proberen ofzo.
- gilles
- Mod virus alert!
Bericht
zo ja, dan is bv zo eentje de oplossing ;
klik
Re: 2 probleempjes...
heb je het over je richtingsaanwijzers ?Mirr schreef:2. Mijn laatste vraag gaat over mijn heldere achterlichten. Deze heb ik van het merk Carstyling gekocht. De lampjes zijn vervangen door led. Omdat de weerstand met ledjes veel lager is hebben we er een weerstand tussen moeten zetten, maar dit werkt niet. We hebben het bij vrienden nagevraagt aangezien hun dezelfde lampen op hun S hebben gemonteerd, maar de lampen doen het gewoon. Maar bij mij blijven ze snel knipperen en ook dit is irritant!
zo ja, dan is bv zo eentje de oplossing ;
klik
"stealth is key" C&C
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors