Feest 1-jarig bestaan New-Mini-club

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

Feest 1-jarig bestaan New-Mini-club

23 sep 2006, 23:22

Dank jullie wel.
Voordat ik weer gestrekt ga, nog even on-line.
Jeetje wat is het hier stilletjes op het forum. :cry: En dan te bedenken dat al die :feest gezelligheid :feest maar 30 km hier vandaan is. >:( Dit is dus echt niet leuk. Ik hoop dat jullie een :)) SUPER :)) avond hebben gehad.

Kom maar op met jullie verslag, ook details graag :wink: Ida en Sleefje geen spierpijn? :mrgreen:
Allemaal lekker uit :slapen en gezond weer op. Koffie!

Groetjes
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2006, 03:08

de avond was echt megacool. eerst lekker eten bij de mongool, en daar na nog even lekker wezen stappen op stratum.

de rest typ ik morgen wel want ben nu te moe en ben nie meer zo helder. dit zegt genoeg denk ik :D
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2006, 10:32

zooooooooo héé

wat was dat een leuke avond :dansen

we hadden ons vreselijk gespoed en wat extra juice aan de mini gegeven zodat we zeker optijd zouden zijn, wat bleek... dat de nederlandse klok wat achterloopt op de belgische :p
we waren dus als eerste ter plaatse. gelukkig heel wat bezigheid gehad om al die knappe female-fietsters na te kijken saint

even later kwamen de andere mini's brullend aanzetten.

ff bijgebabbeld op de stoep, en dan het restau binnengestapt. eerste indruk: wow zeg, wat is het hier HEET !
gelukkig hadden we een mooi plekje gekregen in de benedenverdiep.
na enige uitleg van de patron, konden we beginnen aan het festijn. 3 verschillende buffetten, 1x vis, 1x bakplaattoestand en 1x barbequespies
alles a vonlenté zelfs incl. drank. alleen jammer dat men geen echt bier had, het was Heineken. (aangelegd met water, of smaakt dat werkelijk ZOOO flauw) :p

na ons volledig volgestouwd te hebben met het overheerlijke eten (had spijt dat mijn maag nimmer meewou, want mijn smaakpapillen vroegen naar meer) zijn we even verderop in't straat naar een leuk "roos" cafétje geweest. er liepen wel verdacht veel mannen rond, en die begonnen hoe later, hoe handtastelijker te worden :roll: :O

daarna koers naar huis gezet, dakje open en de avond wind door onze haren, terug naar ons eigen belgenlandje

aan iedereen die er was, bedankt voor jullie leuk gezelschap, aan diegene die er niet waren: zonde, het was een fantastisch avond

aan Coen & co, die dit georganiseerd hebben: toppie :hoera

nog proficiat met de 1jarige verjaardag van newminiclub, en hartelijk dank voor de traktatie
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2006, 10:57

Goeie 's morgens allemaal!!!

Wat een top avond zeg!!! Super geregeld en een errug goede (vr)eetschuur (thanks 2 Coen), zeker voor herhaling vatbaar!!!

Trouwens, pre-meet (met de nodige uitwisselingen van diverse goederen) en een sliert MINI's blijft gaaf om te zien, niet alleen voor onszelf maar ook voor anderen. De reactie van mensen, echt geweldig :mrgreen:

Op naar het 2 jarig bestaan!!! Way 2 go NewMINIclub!!!

En nu, allemaal massaal aanmelden voor het Retro-Event 2006!!!

Groetjes Martine & Marco

:rijden
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2006, 11:04

Ook ik heb echt een geweldige avond/nacht gehad!

Gisteren ben ik eerst naar Breda gereden om Ida en Paul op te halen. Ik zou eerst met hun meerijden naar Eindhoven, maar uiteindelijk zijn zij met mij meegereden.

We kregen Coen niet te pakken onderweg voor zijn adres (handig dat we dat niet even van te voren hadden geregeld), dus besloten om nog even langs de Porsche dealer te rijden om te kijken of er nog iets interessants binnen stond. Vrijwel meteen nadat we binnen kwamen, stond er al een verkoper bij Paul om te vragen of hij kon helpen.

Toen we wegreden belde Coen en kregen we zijn adres. Even bij hem thuis op de bank gezeten, met het hondje gespeeld (of het hondje met ons :mrgreen: ) en een beetje gepraat.

Daarna besloten we (ondanks dat we Yvon en Arjan niet te pakken kregen op de mobiel) alvast naar het hotel te rijden waar ze overnachten. Op het moment dat zij eindelijk kwamen reden we naar het pre-meeting punt, de McDonalds in Eindhoven. De parkeerplaats stond zo vol met MINI's en ander spul dat we er niet eens bij konden. Daar uiteraard even staan kweppen en op commando van Coen naar het restaurant de Mongool gereden.

Daar kon je kiezen uit echt enorm veel soorten vlees. Of je het zelf klaarmaakte of de kok. Onbeperkt eten en drinken, en dat voor een 10tje! :shock: Ik heb echt heeeeeeerlijk gegeten en heb geweldige verhalen gehoord. Na het eten besloten we nog even Eindhoven in te gaan met een paar om wat te drinken. Voor we het wisten was het over 0.00 uur en stonden we gelukkig weer buiten.

Rustig naar Breda gereden om daar nog even gezellig wat te praten. Zo rond een uur of half 3 reed ik naar huis. Nagenietend in de auto was ik zo rond een uur of 3 thuis en ben ik vrijwel direct nadat ik in bed lag, knalhard in slaap gevallen.

Kortom, echt een superavond!! Snap niet dat we dit soort activiteiten niet vaker doen!? Het is zeker te weten voor herhaling vatbaar!!!!

@Coen;
Bedankt voor alle goede zorgen! Beter kon niet!!

@NewMINIclub;
Super bedankt voor het super cadeau!

@BlonT en Paul;
Leuk en vooral gezellig dat jullie mee zijn gereden!

@Yvonne en Arjan, Berthil en Benno;
Bedankt voor alles!! De verjaardag van NewMINIclub was geweldig!
Arjan en Yvonne leuk dat jullie in Eindhoven meereden! Kort, maar krachtig! En uiteraard voor de uiterst goede en snelle levering van de lampjes!

@de rest;
Leuk dat er zoveel alsnog zijn gekomen. Zoals ik al 12000 keer heb gezegd, het was onwijs gezellig en leuk om zo te vieren!!
Afbeelding
emillio
Be Mini
Be Mini

24 sep 2006, 11:15

Nou word ik toch benieuwd...... :shock: :shock:

Kado???
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2006, 11:17

emillio schreef:Nou word ik toch benieuwd...... :shock: :shock:

Kado???
Het eten was eerst 13,75 pp, dat is door NewMINIclub naar 10,00 gebracht!!!

Super Actie!!!
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
emillio
Be Mini
Be Mini

24 sep 2006, 11:20

Daar haal je nog geen bakje kleffe patat met een lauwe frikandel voor....

Best ver weg Eindhoven...Jammer! :evil:
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

24 sep 2006, 11:37

CooperS-indiblue schreef:
Kortom, echt een superavond!! Snap niet dat we dit soort activiteiten niet vaker doen!? Het is zeker te weten voor herhaling vatbaar!!!!
Klinkt allemaal goed. :D :D :D :D :D :D
Nou die geweldige avond pakken ze jullie niet meer af. :)) Vaker doen? :)) Agenda ligt al klaar, laat maar horen.
Afbeelding

Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

24 sep 2006, 12:01

LUV2XLR8 schreef:
Super Actie!!!
Afbeelding

ja ja
:shock: :shock: :shock: :shock:
Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 24 sep 2006, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2006, 12:05

Nou, zoals beloofd hier mijn verslagje. Allereerst samenkomst bij de mac in veldhoven waar al enkele mini's verzameld waren voor de "verjaardag". Daar even lekker gekletst met de aanwezige. Toen de meeste mensen gearriveerd wagen gingen we onderleiding van Minijcw door de stad heen met alle mini's. Wederom een prachtig gezicht! Eenmaal bij de mongool aangekomen kon het buffelen beginnen. Soep, vis, vlees etc was allemaal voorradig. Lekker zitten stouwen onder het genot van drinken. Lekker zitten buurten met tbl, louis "mini met de caravan"en vrouw en natuurlijk vele andere!

Toen de avond op het einde liep waren er plannen om nog te gaan stappen. Zo gezegd zo gedaan. Eerst naar de Thomas maar voor Cals was het jammer want die was al een half uur te laat voor de muntjes in te leveren :lol:

Paul,arjan, sleefje, ida, kaj, coen etc waren al naar de roze wasbeer gegaan en wij zijn hun toen maar achterna gekomen. Daar lekker wat pilsjes gedronken en nog ff het YMCA dansje gedaan :D

Daarna afscheid genomen van degene die huiswaarts gingen. Carl, Jasmijn "glas wijn", johannes en regske, chantal en ik zijn nog een keer naar de Thomas gegaan. Daar nog wat versnaperingen gehaald en toen de klok kwart voor 3 sloeg hebben we er een eindje aan gebreid.

Was echt een super verjaardag van de miniclub en dus op naar het 2 jarig bestaan!!!

De foto's staan in mijn gallery :D
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

24 sep 2006, 12:15

kwiebje schreef:
De foto's staan in mijn gallery :D
Ja ze zijn leuk. Die pinnen zien er wel ietwat gevaarlijk uit. Wat zit Arjan daar te stunten?
Zie wel dat het beregezellig was. (shakeit) (shakeit)
Afbeelding

kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 sep 2006, 12:23

Ik weet ook niet wat hij daar aan het doen is, maar tis zeker niet zonder gevaar om naast hem te gaan zitten als hij gaat spiezen :D:D
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

24 sep 2006, 12:54

Aloha medecluppers, :))

Hier mijn verslagje van het super feesie ter gelegenheid van het 1-jarig bestaan.
Het vertrek naar Eindhoven was deze keer eens anders dan anders en heb me voor de verandering een laten rijden door Kaj, jeetje wat een auto zeg, je voelt niet dat je rijdt maar meer over de weg zweeft. :shock
Eerst nog even langs de Porsche dealer om eens te kijken wat die allemaal hadden.
Nog geen 5 minuten binnen en er werd al gevraagd of ze ons konden helpen :shock: .
Uuuh wij kijken wel even meneer. :mrgreen:
Daarna richting de Mac in Eindhoven.
Daar aangekomen konden Yvonne en ik (die inmiddels ook ingestapt was) in stijl uitstijgen omdat de heren zo vriendelijk waren voor ons de deur open te houden. :P
Vanaf de Mac in Eindhoven toch maar gauw bij TBL ingestapt zodat ik toch ook nog ffkes van het Mini spectacel door de stad kon genieten :mrgreen:
Bij de Mongool heerlijk gegeten en lekker gekletst, leuk al die gezichten eens te zien bij al die forum namen.
Weet nu eindelijk pas wie Nexus is. :mrgreen: Na het eten gezellie met de deihards wezen dansen in een rose kroeg.
Time flies, dus voor we het wisten zaten we alweer in de auto van Kaj op weg terug naar huis. :P
Nog ffkes wat gekletst daarna bedje in en vanmorgen vroeg weer op om onze Rick bij de oppas te gaan halen. :P
Nou luitjes het was weer toppie top, tot de volgende keer allemaal maar weer.

BlonT says thank you too:

@Coentjuh voor het regelen
@Yvonne & Arjan & Benno voor de bijdrage
@Berthil voor al je inspanningen om deze site zo mega te maken.
@ Iedereen om er zo gezellig cluppie van te maken.
@ Iedereen die ik vergeten ben te bedanken.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

24 sep 2006, 13:01

Het was een gezellige avond en lekker gegeten maar we konden helaas niet zo lang blijven. Mijn humeur was een beetje op de proef gesteld door een voorvalletje met mijn MINI op weg naar het trefpunt bij de Mac.

Onderweg op de snelweg opeens donkerbruine rotzooi op mijn voorruit, het leek net of een voorganger cola uit het raam had gegooid. Even met de ruitenwissers heen en weer liet zien dat het hier niet om cola ging maar om olie! Een blik op de motorkap liet een heel spoor van olie zien. Toevallig net bij een afslag voor een tankstation dus snel de auto aan de kant gezet terwijl het olielampje ook al was gaan branden.

De motorkap open en het euvel was snel gevonden in de vorm van een geknapte olieleiding naar de oliekoeler. ALLES zat onder de olie, zelf de achterkant van de MINI. Geen fijn gezicht. In afwachting van de wegenwacht maar begonnen met twee pakken papiertissue de olie van de MINI te halen.

De wegenwacht arriveerde ondertussen en die kon de slang inkorten, een olieslang had de wegenwacht namelijk niet bij zich. Het was wel de eerste keer dat hij ooit een MINI onder de motorkap had gezien dus dat is een opsteker voor MINI. Daarna 5 liter olie moeten halen om de olie weer aan te vullen, alle olie was dus uit het motorblok gelopen!

Het blijkt dat er op de één of andere manier een radiatorslang is gebruikt tijdens de montage van de oliekoeler. Die moet ik dus zo snel mogelijk vervangen door een echte olie-slang anders gebeurd me hetzelfde binnenkort weer.

Terug naar “Afterparty”