Als het nog steeds is dan terug met de set
Trillen bij optrekken (na verlaging)
- sharpsafer
- Mod virus alert!

Bericht
Laat es je wagen uitlijnen, ik had het ook met mn Kw's in de tijd.
Komt omdat de banden reeds gezet zijn voordien, en door de verlaging de wielen schuiner komen te staan.
Na het uitlijnen was het weg....
Komt omdat de banden reeds gezet zijn voordien, en door de verlaging de wielen schuiner komen te staan.
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
@thomas.. laat de bovenste bout.. waar je zo bij kan... even opnieuw aantrekken... de Vmaxx set is een goede bewezen set.. en moet goed zijn... wat je anders nog kan proberen is een hoes om de veren doen als het een meer krakend geluid is.. veren die op elkaar komen..(wat normaal is) maken zo'n geluid.. maar verwacht neit dat dat het is...
Coen
Coen
- Thomasodb
- 4 op een rij!

Bericht
Ook de banden zijn zo goed als nieuw dus het is me een waar raadsel
Hij is na monteren van de schroefset uitgelijnd dus dat zou de oorzaak niet kunnen of mogen zijn denk ik....?sharpsafer schreef:Laat es je wagen uitlijnen, ik had het ook met mn Kw's in de tijd.
Ook de banden zijn zo goed als nieuw dus het is me een waar raadsel
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
Bij mij en die van peter met de koni set geen enkele trilling
Dan zijn de aandrijfassen vast al flink ingesleten. Waardoor zou het anders gaan trillen!coendek schreef:@werner.. niet helemaal waar... het stuur gaat licht trillen bij sommige mini's na het extreem verlagen..
soms al bij 3cm...
Bij mij en die van peter met de koni set geen enkele trilling
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors