Inruil/Korting Mini

Marfino
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Inruil/Korting Mini

31 okt 2009, 10:12

Het is dan eindelijk zo ver, ik heb mijn Cooper (r56) met bj 1-2008 ingeruild voor een Cooper S Cabrio (r57) Nu nog even wachten tot hij binnen is en januari rijden :) . (wel met kap dicht denk ik in januari :mad: )

Er is ook weer eens gebleken dat er veel verschil zit in de inruil/korting bedragen die de dealers terug geven. Ik ben bij drie dealers geweest namelijk Mini Amsterdam, Poelgeest en Maaral maar ik heb de auto net zoals de vorige trouwens uiteindelijk bij Maaral in Alkmaar gekocht omdat hun €1700,- meer aan inruil/korting gaven en de service tot nu toe zeer goed is. Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om de knaken.

Dus als je wil inruilen altijd ook nog even langs Maaral Alkmaar.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 nov 2009, 14:35

Goede tip!! :icon_top:

er zal zeker verschil zijn tussen de dealers, aangezien ze met doelstellingen werken, en de eene dealer zal zijn doelstelling al wel gehaald hebben en de ander nog net niet (en daarom dus meer korting geeft om nog een auto te verkopen) ... het loont dus om meerdere dealers te bezoeken... :D

groet Mark
zmorf
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

09 nov 2009, 16:18

Beste Marfino,
Mooi dat je bij Maaral een goede inruil hebt gekregen.
hou je hem daar ook in onderhoud ? de service bij Maaral laat namelijk aardig te wensen over. (spreek uit eigen ervaring)
maar ja, had hem daar ook niet gekocht :P
misschien dat de service bij nieuwe klanten (die nieuw kopen bedoel ik)
beter is.

succes en veel plezier met je nieuwe Mini
Marfino
Nieuw Lid
Nieuw Lid

09 nov 2009, 18:08

Hoi Zmorf,

Ik heb mijn huidige Mini Cooper ook in onderhoud bij Maaral en heb tot nu nog geen klachten en ben eigenlijk zeer tevreden. Mijn huidige mini is drie keer terug geweest (1x onderhoud 1x garantie puntjes en 1x schade) maar alleen maar positieve ervaringen alles volgens afspraak en zeer netjes geholpen.

Wat voor slechte ervaringen heb jij gehad dan?

mvg,
Marfino.
zmorf
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

09 nov 2009, 18:40

Hoi Marfino,
niet echt slechte ervaringen maar ik kwam met problemen die ze niet
konden/wilden oplossen.(bleek later een remschijf probleem te zijn opgelost door mijn huidige garage)
het niet kunnen/willen bestellen van onderdelen(zelfs al had ik het OEM nummer)opgelost door Let's Mini
Het niet reageren op vragen die ik per mail stelde.
dus je begrijpt dat ik niet meer bij Maaral kom.
voor onderdelen en antwoorden ga ik nu meestal naar Van Poelgeest,
en voor onderhoud heb ik een particulier bedrijfje dat nog met "liefde" aan mijn auto sleutelt.
en waar ik nog zonder afspraak/wachttijd terecht kan :P

Greetz,Zmorf

Terug naar “MINI-talk”