GP1 #0338 erbij
- shopalicious
- Be Mini
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Hey Charly, dat zijn geen leuke berichten. (en die foto's zijn ook niet echt leuk)
Vergeet niet te vragen of Dusseldorp vraagt aan MINI Nederland om tegemoet te komen in de kosten.
Die bakken hebben namelijk een slechte naam, en het euvel is ook bekend.
Succes en hoop spoedig weer je Zwarte Duivel rond te zien rijden.

Vergeet niet te vragen of Dusseldorp vraagt aan MINI Nederland om tegemoet te komen in de kosten.
Die bakken hebben namelijk een slechte naam, en het euvel is ook bekend.
Succes en hoop spoedig weer je Zwarte Duivel rond te zien rijden.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- ValentijnK
- Mod virus alert!
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
wim@thnx voor advies, ga het vragen aan Dusseldorp
Getzz@yep was ik, vond het top om in het begin bij the Bush rit in groepje superwrede S'jes te rijden
ValentijnK@nee de Kever staat in de garage. ik rij liever niet op de snelweg met de gele kanarie. ik heb tijdelijk auto van mijn pa geleend en rij nu in een Fiat Cinquecento met wel 39 PK's en ook nog airco
nog weekje wachten, ff snel geldboom planten en dan weer met de MINI
Getzz@yep was ik, vond het top om in het begin bij the Bush rit in groepje superwrede S'jes te rijden
ValentijnK@nee de Kever staat in de garage. ik rij liever niet op de snelweg met de gele kanarie. ik heb tijdelijk auto van mijn pa geleend en rij nu in een Fiat Cinquecento met wel 39 PK's en ook nog airco

nog weekje wachten, ff snel geldboom planten en dan weer met de MINI

Laatst gewijzigd door nepnerd op 11 nov 2009, 03:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wordt het een nieuwe? Ik heb er een nieuwe laten insteken omdat ik 2 jaar garantie kreeg op een nieuwe. Leek me geen slechte beslissing aangezien ze er weer dezelfde probleemdoos instoppennepnerd schreef:@thank you all
vanmorgen telefoontje gehad van Dusseldorp.
waar ik al bang voor was, het is de versnellingsbak.
helemaal niet aan Spenki gedacht en inmiddels al opdracht gegeven om een andere versnellingsbak te laten plaatsen.
hopen dat de MINI snel gemaakt is en dan maar weer genieten.

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Tering dat is wel balen zeg!!!!!!
Wel een hele vette bak alleen erg jammer en naar hem zo op zo'n laadklep te zien!
Sterkte!
Wel een hele vette bak alleen erg jammer en naar hem zo op zo'n laadklep te zien!

Sterkte!
- MINIchica
- Mod virus alert!
Bericht
Hey Charly,
Wat een toestand met de versnellingsbak voor je! Eergister had je het er al over in de zeurbox en nu dus alles moeten laten vervangen.
Hopelijk kan je straks weer naar hartelust met de MINI rondrijden, ondanks dat je versneld een geldboom hebt moeten planten
Wat een toestand met de versnellingsbak voor je! Eergister had je het er al over in de zeurbox en nu dus alles moeten laten vervangen.
Hopelijk kan je straks weer naar hartelust met de MINI rondrijden, ondanks dat je versneld een geldboom hebt moeten planten

Onze sponsors