Ron's HC Clubman
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Achter Alu Light en op de achterdeurtjes Alu Onyx (10 % lichtdoorlaatbaarheid
)
Allemaal geplakt door ACE Automotive in Leiden.
Ja, op de voorste zijruiten wel.StefanCS schreef:Mooi hoor. Is dit Titanium Light?
Achter Alu Light en op de achterdeurtjes Alu Onyx (10 % lichtdoorlaatbaarheid

Allemaal geplakt door ACE Automotive in Leiden.

Laatst gewijzigd door MiniBeardie XL op 11 nov 2009, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Erna is pas op vakantie in Amerika geweest en omdat ik thuis op onze Beardies moest passen wilde ik natuurlijk wel dat er een paar leuke MINI-modjes uit de States mee terugkwamen
Lekker hoor, die lage dollar
Ze is al weer ff terug, dus het werd hoog tijd om alvast wat te monteren.
Behalve zo'n handig dashboardkastjeverdeler wilde ik ook iets speciaals voor het interieur.
Een beetje bling, maar geen chroom of diamantjes (Marjon en Annet
), iets wat je nog niet overal ziet en het moest een beetje afsteken tegen al dat zwart.
Keuze is uiteindelijk gevallen op een pookknop en handremgreep van geborsteld aluminium en de shift well van CravenSpeed.

Ik heb nu nog maar een paar doosjes liggen. Helaas kon nog niet alles gemonteerd worden.
Bestellen in Amerika en zelf ophalen gaat blijkbaar sneller als iets in Rotterdam bestellen
Maar goed, dan hebben we nog wat om naar uit te kijken

Ze is al weer ff terug, dus het werd hoog tijd om alvast wat te monteren.
Behalve zo'n handig dashboardkastjeverdeler wilde ik ook iets speciaals voor het interieur.
Een beetje bling, maar geen chroom of diamantjes (Marjon en Annet

Keuze is uiteindelijk gevallen op een pookknop en handremgreep van geborsteld aluminium en de shift well van CravenSpeed.

Ik heb nu nog maar een paar doosjes liggen. Helaas kon nog niet alles gemonteerd worden.
Bestellen in Amerika en zelf ophalen gaat blijkbaar sneller als iets in Rotterdam bestellen

Maar goed, dan hebben we nog wat om naar uit te kijken

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanx heren.
Ik had die schaal onder de versnellingspook nog nooit in het echt gezien, maar moet zeggen dat het wel een cool gezicht is.
En over cool gesproken, die alu pookknop is lekker koud als je net instapt. Je gaat automatisch snel schakelen
Ik had die schaal onder de versnellingspook nog nooit in het echt gezien, maar moet zeggen dat het wel een cool gezicht is.
En over cool gesproken, die alu pookknop is lekker koud als je net instapt. Je gaat automatisch snel schakelen

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als het echt TE koud is in de winter laat ik Erna wel een hoesje breienFred schreef:Staat cool man, maar ik zou er niet mee willen schakelen in de winter

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Ron,
Is weer helemaal
Vooral het gedeelte waar de hoes heeft gezeten
Ben benieuwd wat er nog meer in die andere doosjes zit.
Is weer helemaal

Vooral het gedeelte waar de hoes heeft gezeten

Ben benieuwd wat er nog meer in die andere doosjes zit.

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors