cobraizedGreyCooperS schreef:Haha... Cobraworks of zo
Coen heeft vast wel mooi logo.
En anders schakelen we Maus in...
Peter's Cooper S...laatste keer..:-(
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
"No Fat Chicks, Cobra's on board"
"No Fat Chicks, I'm on Cobra's"
Combi met de no fat chicks?maus105 schreef:"i'm on cobra's"met een schroefsetveer ernaast en dan een vaag kleurtje groen of paars ofzo.
"No Fat Chicks, Cobra's on board"
"No Fat Chicks, I'm on Cobra's"
- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Je FMI is zo lekker duidelijk aanwezig. Nu weten de kenners iig dat ze flink moeten stampen om je bij te houden 
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Gisteravond snel mn nieuwe wieltjes eronder gezet...helaas al beetje donker en foto's genomen met Iphone...vanochtend helaas geen tijd gehad om betere pics te maken....
Morgen in Breda bij Renova te bewonderen.
Eind volgende week hoop ik de Cobra's eronder te hebben
Hij heeft nu nog een beetje de 4 x 4 look omdat die tijdje op de krik heeft gestaan (ja ja...ik heb een krik gekocht
)
Ik neem tevens nog een laatste setjes can-bus led mee en 2 setjes kentenkenverlichting voor de liefhebbers..
Ida, je purple leds neem ik ook mee...

Ik zal morgen watr betere pics trekken...
Morgen in Breda bij Renova te bewonderen.
Eind volgende week hoop ik de Cobra's eronder te hebben
Hij heeft nu nog een beetje de 4 x 4 look omdat die tijdje op de krik heeft gestaan (ja ja...ik heb een krik gekocht
Ik neem tevens nog een laatste setjes can-bus led mee en 2 setjes kentenkenverlichting voor de liefhebbers..
Ida, je purple leds neem ik ook mee...

Ik zal morgen watr betere pics trekken...
Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 13 nov 2009, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors