Wel orgineel.. zeker met een dikke JCW achterspoiler..

Vindt je?!! De voorbumper ziet er in het echt heel aggressief uit. Ik denk ook dat als je deze in je achteruitkijkspiegel ziet aankomen je wel aan de kant gaat (Hans en Berthil niet hoor).M-iNdO schreef:Maaij schreef:AC-Schnitzer:
Deze vind ik niet echt mooi, lijkt teveel op een standaard mini.
Boven alles moet je zelf achter je keuze staan. Dan maakt het niet uit wat anderen ervan vinden. En zodra het erop zit dan komen de 'anderen' toch wel kijken. Veel vinden het dan toch wel mooi, niet om zelf te hebben, maar wel om naar te kijken.M-iNdO schreef:Welke vind je er gaaf uitzien?
Er moet toch iemand uniek zijn hekwiebje schreef:Dan zou jij de eerste zijn, dus uniek!
Ik had mijn rijbewijs net een jaar toen ik mijn MINI de showroom uit mocht rijden. Bij mij is het ook mijn eerste auto en net zoals jij wil gaan doen ben ik al lekker aan het aanpassen geslagen. Maar pas op! het is heel verslavend en een dure hobby...M-iNdO schreef: Er moet toch iemand uniek zijn he![]()
Even zonder gekheid......... ik heb nog niet zo lang mijn rijbewijs en ben nog aan het orienteren voor een auto. Ik denk dat het vrijwel zeker toch een Mini gaat worden en dan wil ik hem ook aanpassen. Vandaar dat ik op diverse forums rondkijk en de ervaringen van anderen volg.
Ondertussen doe ik rijervaring op in de auto van mijn vader, nu begint het autorijden pas echt voor mij .
Onze sponsors