Hey hey...
Ook ik zal me even voorstellen; Eric, 36, getrouwd en woonachtig in het twentse land.
Sinds 18 september ook trotse eigenaar van een nieuwe Mini Cooper afkomstig van Smudde Enschede.
Bevalt echt super en wil niets anders meer.
Via MiniUnited wat aan het surfen gegaan om te kijken naar een leuke daksticker, omdat ik hem eigenlijk toch wat kaaltjes vindt en kwam zo bij dit forum.
Wil wellicht ook nog lid worden van een club, maar dat zien we later wel weer.
Iniedergeval nu eerst eens even lezen wat er hier zoal allemaal geschreven staat en als iemand nog tips heeft voor een daksticker... (behalve via Roofstudio op Mini USA) hoor ik het graag.
wellicht tot ergens ziens..
Have fun and have Mini.
Ook even voorstellen
- yesnopeople
- Leerling Mini lid
- Kees en Annet
- Racende reporter
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- yesnopeople
- Leerling Mini lid
Bericht
see ya.
Haha, idd, Hans.. alhoewel er hier in de city toch aardig wat mini's rondrijden.. daarbij iemand die wat knutselervaring heeft met mini in de buurt is ook wel handig, dan telkens naar Smudde in Enschede...hanskramer schreef:Hoe meer mensen uit deze regio hoe beter.
Groet en misschien tot ziens
Hans
wierden
see ya.
Door klein te denken is niemand groot geworden!
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
[quote="yesnopeople
Haha, idd, Hans.. alhoewel er hier in de city toch aardig wat mini's rondrijden.. daarbij iemand die wat knutselervaring heeft met mini in de buurt is ook wel handig, dan telkens naar Smudde in Enschede...
see ya.[/quote]
Eric,
ook in Wierden rijden er nog een hele partij Mini's rond. Jammer dat er maar een paar lid zijn van de club. Misschien kunnen we eens iets bedenken waardoor een groter aantal zich hier ook aanmeldt.
Groet,
Hans
Haha, idd, Hans.. alhoewel er hier in de city toch aardig wat mini's rondrijden.. daarbij iemand die wat knutselervaring heeft met mini in de buurt is ook wel handig, dan telkens naar Smudde in Enschede...
see ya.[/quote]
Eric,
ook in Wierden rijden er nog een hele partij Mini's rond. Jammer dat er maar een paar lid zijn van de club. Misschien kunnen we eens iets bedenken waardoor een groter aantal zich hier ook aanmeldt.
Groet,
Hans

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Onze sponsors