@ Dick; ik vind mijn MINI idd DIK, maar vind het wel leuk om te horen dat een ander mijn fiets kan waarderen . Wat ik zaterdag al zei, ik geniet iedere keer weer als ik in de MINI rij.
Kleine aanpassing weer .. ik reed al 1,5 jaar rond zonder "bijrijders-mat", en was het zo dat er ook iemand een nog een " bestuurdersmat" zocht .... oplossing; samen een setje komen en splitten!! ... helaas was er bij de Renova dag niet de juiste set beschikbaar, daarom zelf maar een setje matten gekocht ..
.... ze liggen er al weer een week in, dus ze zijn al weer vies .. maar ja, dan hadden ze geen mat moeten worden!!
Het totaalplaatje is perfect, maar soms wil je wat anders ... bij R95 zijn eraf!!! Toen ik de MOMO bij Smartie op de Clubman zag, wist ik dat ik ze een keer wilde hebben. Destijds al geprobeerd, maar Rick was me voor !!! Aangezien iedereen (including me ) hem heeft overtuigd dat de MOMO's niet op zijn R56 pasten, hebben we snel een deal kunnen sluiten
Me like!! Het is niet meer zo smooth en het bek meer ofzo .... ik ben tevreden!!
MOMO's met 16 mm spacers
MOMO's zonder spacers
Sorry voor de slechte foto's ...iphone-quality!!
Ik heb ze nu tijdelijk zonder spacers gestoken, over twee weken komen de winterbanden erop !. Maar ze moeten meer naar buiten, 16 mm is to much!! Wie kan me ff uitleggen hoe ik dit uit reken .. ET-waarde van de R95+ 16 MM + 1 MM extra - ET waarde van de MOMO's!! Dit is het sommetje geloof ik, maar ik heb er de ballen verstand van. Please help me out!