Dus....past dat of niet of heeft de cabrio andere veren/schokbrekers?
Ok volgende vraag: ik kan dus de weitec hicon gt kopen voor €667, maar kwam nu ook een setje koni sport kit tegen voor dezelfde prijs. Het liefst wil ik kwaliteit voor zo min mogelijk geld, want als ik toch rond de 700 euro ga besteden dan kan ik dus ook een bilstein b12 kopen voor 770 kopen. Ontlopen deze sets elkaar veel, maw welke is beter.
Zo kwam ik ook een setje fk's tegen voor 444 euro en een schroefset van AP voor 460. Ben steeds meer geneigd om voor de ap of fk te gaan, want dan blijft er meer geld over voor m'n nieuwe velgen en volgend week word sowieso een duur weekje, want dan is het eindelijk tijd voor een beekkuurtje.
Schroefset R53 past dat op een R52? En wat te doen??
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weitec is goed hoor
Is ook onderdeel van KW.

Is ook onderdeel van KW.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
KW betekent toch Konig Weitec,of heb ik het mis?
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ga ik nu door voor de koelkast? 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
Ok volgende vraag: ik kan dus de weitec hicon gt kopen voor €667, maar kwam nu ook een setje koni sport kit tegen voor dezelfde prijs. Het liefst wil ik kwaliteit voor zo min mogelijk geld, want als ik toch rond de 700 euro ga besteden dan kan ik dus ook een bilstein b12 kopen voor 770 kopen. Ontlopen deze sets elkaar veel, maw welke is beter.
Zo kwam ik ook een setje fk's tegen voor 444 euro en een schroefset van AP voor 460. Ben steeds meer geneigd om voor de ap of fk te gaan, want dan blijft er meer geld over voor m'n nieuwe velgen en volgend week word sowieso een duur weekje, want dan is het eindelijk tijd voor een beekkuurtje.
ps bij juiste antwoord gaat u door voor magnetron + koelkast gelieve wel zelf te betalen
ps bij juiste antwoord gaat u door voor magnetron + koelkast gelieve wel zelf te betalen

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors