kwiebje' ride compleet overzicht MINI: nieuwe Halo angeleyes!
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Dat hebben wij ook gedaan. Interieur gekocht achterbank overgebouwd, en het andere verkocht op marktplaats. Zonder het raamwerk van de achterbank en niks over gehoord, het zijn toch meestal mensen die dus al in bezit zijn van een Mini dus dan is de achterbank aanwezig. Deze was voor een opknap Mini en dus ook raamwerk aanwezig. 

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Als je het bij de dealer koopt is het precies hetzelfde. Alleen monteren hun het voor je in.MINIJCW schreef:Als je slim bent koop je nieuw bij de dealer, en houd de checkmate. Ook geen gerommel met overrzetten, en je interieur slopen. Blkijft je checkmate interieur intact en kan je nog altijd omwisselen als je hem weer verkoopt
- Dave C
- Enthousiast
Bericht
oef nu zijn we er, finaly
alé en wat gaat dat dan allemaal kosten, kan je in duisland(timmermans) ook het volledige kopen
waar heeft Kwiebje hetzijne dan gekocht, omdat hij dan alles moet overbouwen
thx eh mannen voor de antwoorden, over mini's kunde blijven leren
grtz

alé en wat gaat dat dan allemaal kosten, kan je in duisland(timmermans) ook het volledige kopen

waar heeft Kwiebje hetzijne dan gekocht, omdat hij dan alles moet overbouwen

thx eh mannen voor de antwoorden, over mini's kunde blijven leren

grtz

Cooper Checkmate
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zoals jullie wellicht al gelezen hebben ben ik dus ook voor de jonkers aanbieding gegaan. Gister maar meteen aanvang gemaakt om het er op te laten zetten. Met de sideskirts heb ik zelf ook even geholpen want was toch wel benieuwd hoe het in zijn werk ging. Hier onder zie je al het resultaat van een het werk wat er gedaan is. Echt een heel mooi gezicht! Ben benieuwd hoe de neus wordt.

Ben alleen nog aan het twijfelen of ik de "gaatjes" sticker er in plak. Dit vind ik er beetje nep uit zien...
Eerst was ik best wel bang voor kleurverschil maar daar is gelukkig geen sprake van. Dit kun je het beste zien op een foto die met flits is gemaakt. Ben erg blij met de aerokit! Wanneer de neus af is zal ik wederom plaatjes posten!

Ben alleen nog aan het twijfelen of ik de "gaatjes" sticker er in plak. Dit vind ik er beetje nep uit zien...
Eerst was ik best wel bang voor kleurverschil maar daar is gelukkig geen sprake van. Dit kun je het beste zien op een foto die met flits is gemaakt. Ben erg blij met de aerokit! Wanneer de neus af is zal ik wederom plaatjes posten!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ziet er prachtig uit, meteen kans om even de roosters voor van de insecten te ontdoen.
maaruh, die sticker laat die maar zitten en pak er maar een boormachine bij!!
iDD
maaruh, die sticker laat die maar zitten en pak er maar een boormachine bij!!
iDD
Onze sponsors