Peter's Cooper S...laatste keer..:-(
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Guys,
Ik twijfel nog een beetje over de OZ omdat ze maar 7J zijn...toch wel beetje smalletjes
Terwijl ik daar over nadenk, zit wit nog steeds in het syteem, eventueel aangevuld met een gifgroen of fel oranje achter de de witte spaken...voor de racy uitstraling..
Ik kan een mooie set Rota P1 in het spierwit krijgen..
Wat denken jullie?

Ik twijfel nog een beetje over de OZ omdat ze maar 7J zijn...toch wel beetje smalletjes
Terwijl ik daar over nadenk, zit wit nog steeds in het syteem, eventueel aangevuld met een gifgroen of fel oranje achter de de witte spaken...voor de racy uitstraling..
Ik kan een mooie set Rota P1 in het spierwit krijgen..
Wat denken jullie?

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Door
- Volledig MINI minded!

Bericht
Huh ...
Velgen wrappen!?!
Kijk dat is news
Sterk staaltje hoor, ik ben benieuwd.
Als je het niet meer weet die OZ-velgen zijn erg cool maar echt heel iets anders dan witte ... van welk merk dan ook. Wit met DS is het vriezen of dooien ofwel werkelijk geen porum of de blits.
Kijk dat is news
Als je het niet meer weet die OZ-velgen zijn erg cool maar echt heel iets anders dan witte ... van welk merk dan ook. Wit met DS is het vriezen of dooien ofwel werkelijk geen porum of de blits.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@Door....
Velgen en wrappen staan los van elkaar hoor
De folie komt gewoon ergens op mn auto
Velgen en wrappen staan los van elkaar hoor
De folie komt gewoon ergens op mn auto
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik vind die veelspaaks OZ's een beetje gewoontjes.... Zie je ook onder A3's, Peugeots en andere merken.
Persoonlijk zou ik voor wat exclusievers gaan Kahn's, RAYS, of iets dergelijks...
Uiteindelijk vind ik de OEM style nog het mooiste onder een MINI.
Persoonlijk zou ik voor wat exclusievers gaan Kahn's, RAYS, of iets dergelijks...
Uiteindelijk vind ik de OEM style nog het mooiste onder een MINI.
- shopalicious
- Be Mini

Bericht
Me likeGreyCooperS schreef:Met dank aan Dick....
...krijg mn ogen er toch moeilijk vanafVind de meegespoten lijsten op deze toch ook wel lekker staan icm met de Oz'tjes

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors