Rob,
is de software niet gewoon gewistna een bezoek aan dealer?
Als ze daar een update of zo doen, overschrijven ze de beek software....
Ons MINI-park. JCW is verkocht.... p.396
- GreyCooperS
- Forum Junky
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat dachten wij ook in eerste instantie, maar na uitlezen bleek dat de Beek software er nog in stond, dus dat is het niet. Met poelie en Beek software zou 'ie dus iets van 200pk moeten hebben. Klaas heeft de bougies gecontroleerd, maar dat zag er allemaal prima uit. Dus moeten we verder zoeken. Maar ik las dit topic: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=15427 en het vermogensverlies komt overeen met mijn verlies. Daarnaast was grafiek mooi linear dus echt mechanisch is het (hopelijk) niet....GreyCooperS schreef:Rob,
is de software niet gewoon gewistna een bezoek aan dealer?
Als ze daar een update of zo doen, overschrijven ze de beek software....
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nice ride man, zou eens op marktplaats kijken voor een carbon scoop, stonden er geloof ik niet zo heel lang geleden nog 2 stuks op, voor ca. 125 euro geloof ik!
edit:
laat maar, ik kan ze niet meer vinden
edit:
Laatst gewijzigd door Adrenalin Junkie op 22 nov 2009, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
)
Carbon scoop kost nieuw bij Beek hetzelfde. En er komen binnenkort wat mod's aan die door Beek gedaan worden (schroefset, uitlaat voor de Cooper S en verlaging en tuning voor de Clubbie) dus dan pak ik alles in 1 keer (en alles nieuwAdrenalin Junkie schreef:Nice ride man, zou eens op marktplaats kijken voor een carbon scoop, stonden er geloof ik niet zo heel lang geleden nog 2 stuks op, voor ca. 125 euro geloof ik!
edit:

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
vanavond heb ik het setje compleet(voor de R53). Deze week even goed schoonmaken en dan monteren

ben erg benieuwd naar het resultaat. Heb ook de offerte binnen van Beek, dus daar valt deze week ook de beslissing over (schroeset en uitlaat voor de R53, verlaging , dumpvalve en tuning voor de R55).
Overigens moet ik nog even wachten op de clubbie, aangezien de levertijd van het JCW aeropakket 3 weken bedraagt...

ben erg benieuwd naar het resultaat. Heb ook de offerte binnen van Beek, dus daar valt deze week ook de beslissing over (schroeset en uitlaat voor de R53, verlaging , dumpvalve en tuning voor de R55).
Overigens moet ik nog even wachten op de clubbie, aangezien de levertijd van het JCW aeropakket 3 weken bedraagt...

Onze sponsors