Ziet er goed uit, kleur verschil zie je idd niet.
Heb je de achter bumper in het midden ook vast gezet?
anders gaat ie rammelen.
Voorbumper er op zetten vond ik het makkelijkst, dus dat zal wel zo gedaan zijn en dan is er weer een EB met aerokit, SUPER!!
Groeten Rimshot
kwiebje' ride compleet overzicht MINI: nieuwe Halo angeleyes!
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
De achterbumper is ook vast gezet. Er is een busje met twee componentenlijm er tussen gelijmd. Anders gaat hij idd rammelen. Als het goed is doet ie dat nu niet meer.
Misschien eens een keer de mini's op de foto zetten tijdens een meeting ofzo? lijkt me wel leuk
Misschien eens een keer de mini's op de foto zetten tijdens een meeting ofzo? lijkt me wel leuk

- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Ziet er gaaf uit kwiebje! jij geluk dat je een brug hebt om het te monteren... Ik hoop dat het ook prima te doen is zonder...
Maar kleur verschil zie je idd niet, en is voor mijj de doorslag om zo meteen maar ff met jonkers te bellen voor zo'n kitje!
Ik vind ook dat die stickers op de achter bumper erg nep zijn, maar ik ff rond gekeken en er is niet zoveel keus...
1: gaatjes boren, of
2: mesh grills kopen - http://www.autoall.com/mini-cooper-racemesh.htm
een andere optie is misschien om de stickers zwart te spuiten... zit ik wel aan te denken.
heb je al reflectors gevonden?
Enough for now,
Matt
Maar kleur verschil zie je idd niet, en is voor mijj de doorslag om zo meteen maar ff met jonkers te bellen voor zo'n kitje!
Ik vind ook dat die stickers op de achter bumper erg nep zijn, maar ik ff rond gekeken en er is niet zoveel keus...
1: gaatjes boren, of
2: mesh grills kopen - http://www.autoall.com/mini-cooper-racemesh.htm
een andere optie is misschien om de stickers zwart te spuiten... zit ik wel aan te denken.
heb je al reflectors gevonden?
Enough for now,
Matt
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die meshgrills zien er ook nep uit. Maar als je het mooi vind is het toch goed 
De voorbumper is niet zo heel veel werk.
Helaas heb ik nog geen reflectoren, want die worden als het goed is door jonkers naar mij opgestuurd. En dan is hij echt af!
Hier nog wat foto's van het resultaat:

De voorbumper is niet zo heel veel werk.
Helaas heb ik nog geen reflectoren, want die worden als het goed is door jonkers naar mij opgestuurd. En dan is hij echt af!
Hier nog wat foto's van het resultaat:

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Idd, het regende toen ik even wat ging eten, maar moet hem toch nog een keer wassen. En dan ga ik ook meteen ff een fotoshoot houden ergens.
Haha, kan me nog wel een paar dingen bedenken die ik er op zou willen hebben
Strak plan om een keer met de EB aeropakket mensen op de foto te gaan! Lijkt me echt een lache gezicht!
Haha, kan me nog wel een paar dingen bedenken die ik er op zou willen hebben

Strak plan om een keer met de EB aeropakket mensen op de foto te gaan! Lijkt me echt een lache gezicht!
Onze sponsors