Expertise gevraagd
- stalm038
- Leerling Mini lid
Bericht
Dat ziet er goed uit MINIac. Ik zat ook te denken aan een op maat gemaakte bench die precies achterin past met neergeklapte achterbank en die ook verwijderbaar is. Mijn Dober is gelukkig niet zo groot, dus op zich zou die zich wel goed kunnen vermaken in de S achterin 

- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daarom al een goede basis.Blont-007 schreef:Die PW heeft al wel meegespoten wielkastranden Ries, zo standaard is tie niet meer.
duhhh is algemeen bekendBlont-007 schreef:Enne thanks dat je mijnes mooi vind.

Voel je al concurentie opkomen?Blont-007 schreef:Maaruh stalm038 word het een PW???

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom hier Steffan,
Zonde inderdaad dat die 964 C4 meer binnenstaat als dat je erin rijdt inderdaad.
Zo´n auto moet gereden worden!
Een MINI Cooper S is inderdaad een prima keus natuurlijk.
Succes met je zoektocht.

Zonde inderdaad dat die 964 C4 meer binnenstaat als dat je erin rijdt inderdaad.
Zo´n auto moet gereden worden!

Een MINI Cooper S is inderdaad een prima keus natuurlijk.
Succes met je zoektocht.
iDarkDesign schreef:De auto van Wint staat te koop
iDD

Save a tree, eat a beaver

- stalm038
- Leerling Mini lid
Bericht
Terug en weer op zoek!
Na een jaar toch nog geen Mini gekocht te hebben, nu toch weer op zoek! Nu is mijn oog gevallen op een MCS R53. Gaarne jullie mening? Ik heb toch besloten een Jeep te houden voor de hond en de 911 te koop te zetten en hiervoor in de plaats een "S" te gaan rijden.
Deze heb ik op het oog....

Alvast bedankt voor jullie mening

Deze heb ik op het oog....

Alvast bedankt voor jullie mening

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Idd dikke bak zo op het oog!
Historie bekend?? Km stand?? Prijs? En hoe staat ie erbij? Banden(staat), remmenrij, schades, staat v/h interieur??
En zo te zien een JCW, controleer dan wel ff of het een echte is.. certificaten en alle JCW onderdelen, dus onder de kap, remmen/onderstel, uitlaat
Succes!

Historie bekend?? Km stand?? Prijs? En hoe staat ie erbij? Banden(staat), remmenrij, schades, staat v/h interieur??
En zo te zien een JCW, controleer dan wel ff of het een echte is.. certificaten en alle JCW onderdelen, dus onder de kap, remmen/onderstel, uitlaat

Succes!
- stalm038
- Leerling Mini lid
Bericht
De auto komt bij Maaral Alkmaar vandaan. Het is volgens mij een echte JCW. Er zit een recaro interieur in. Hij heeft 60.000 gelopen en is ook bij Maaral in onderhoud geweest. Vorig jaar maart was hij nog als Mini Next te koop. De prijs is € 25.500. Dat vind ik nog wel een behoorlijke prijs, maar ik weet niet precies wat een originele JCW waard is
.

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als het een echte JCW is, dan zou er een certificaat bij moeten zitten. Controleer dat! Verder ziet 'ie er zo op het oog super uit, vooral de kleurencombi
Vind 'em eerlijk gezegd wel kostbaar.....zeker gezien het feit dat je geen MINI NEXT garantie meer krijgt. Tenminste, dat maak ik op uit je verhaal.
Succes!

Vind 'em eerlijk gezegd wel kostbaar.....zeker gezien het feit dat je geen MINI NEXT garantie meer krijgt. Tenminste, dat maak ik op uit je verhaal.
Succes!
- stalm038
- Leerling Mini lid
Bericht
Hij komt uit 2006 en er zit Bovag garantie op. Hij is nu te koop bij een niet MINI garage. Volgens mij was hij volgens de aankoop factuur zo'n € 55.000.
Een R56 "S" is natuurlijk ook interessant en is ook te krijgen voor die prijs. Alleen een JCW is leuk en ik weet niet wat waarde vaster is. Een 911 is behoorlijk waardevast en ik weet niet of een JCW dat ook is
Een R56 "S" is natuurlijk ook interessant en is ook te krijgen voor die prijs. Alleen een JCW is leuk en ik weet niet wat waarde vaster is. Een 911 is behoorlijk waardevast en ik weet niet of een JCW dat ook is

- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Rood is wel lekker stoer zo met JCW outfit. Die stoelen zijn echt super!
Een nieuwere zal wat comfortabeler en wellicht zuiniger zijn. Qua fun zit je met een 2006 JCW helemaal goed
Succes in elk geval.
Gr Stein
MINI en zeker JCW zijn wel waardevast, maar hetzelfde als bij Porsche: mits onderhoud in gebruik in orde zijnstalm038 schreef:Hij komt uit 2006 en er zit Bovag garantie op. Hij is nu te koop bij een niet MINI garage. Volgens mij was hij volgens de aankoop factuur zo'n € 55.000.

Rood is wel lekker stoer zo met JCW outfit. Die stoelen zijn echt super!
Een nieuwere zal wat comfortabeler en wellicht zuiniger zijn. Qua fun zit je met een 2006 JCW helemaal goed

Succes in elk geval.
Gr Stein

- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
SHJCW heeft op dit forum overigens een ParkLane JCW uit 2006 te koop staan met maar 20.000 kms
Ook mooi spul maar een andere utstraling dan die rode
Ook mooi spul maar een andere utstraling dan die rode

Onze sponsors