Adrenalin Junkie's COOPER "S" - FOR SALE
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Thnx! Jaaaah hij gaat in the near future omlaag.
Mijn RB's zijn ET45, deze ook volgens mij. Achter ET is dan 33 met 12mm spacers.
Heb vorig jaar met R85 S-Spokes gereden met ET50 met 15mm spacers, is ET35, en die liepen ook aan, voornamelijk rechtsachter ook!
Het aanlopen is niet constant, alleen bij harde oneffenheden in de weg, en hard naar rechts sturen en als er iemand naast je zit is het meer
Mijn RB's zijn ET45, deze ook volgens mij. Achter ET is dan 33 met 12mm spacers.
Heb vorig jaar met R85 S-Spokes gereden met ET50 met 15mm spacers, is ET35, en die liepen ook aan, voornamelijk rechtsachter ook!
Het aanlopen is niet constant, alleen bij harde oneffenheden in de weg, en hard naar rechts sturen en als er iemand naast je zit is het meer
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heb die mooie MINI centercaps erop gezet.

Ik houd niet zo van die nep-carbon details...

Ik houd niet zo van die nep-carbon details...

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mooie velgjes maar of ze goed tegen pekel bestand zijn met die gepolijste rand dat betwijfel ik
...
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
hehehe
Opzich is die optisch zoals ie daar staat nog niet eens zo veel veranderd...denizg schreef:ZO! Een jaar later!Adrenalin Junkie schreef:Tijdens mijn eerste Mini Meeting @Beek Autoracing testbankdag 29-11-08:
Alain(toen nog naast marss)
hehehe

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Oke... het deed ze geen goed, maar maximaal om de 3 dagen schoonmaken was net te doen..!
Heb wel is een wintertje met chrome velgen doorgereden...inim schreef:Mooie velgjes maar of ze goed tegen pekel bestand zijn met die gepolijste rand dat betwijfel ik...
Oke... het deed ze geen goed, maar maximaal om de 3 dagen schoonmaken was net te doen..!

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
ja... en als er iemand naast me zit niet zo'n beetje ook...wall-e schreef:omlaag? hij loopt nu al aan lees ikdenizg schreef:Dit weet je zelf natuurlijk ook, maar dat ding moet omlaag!Staat strak dude!
![]()
(nu nog ff betere foto's)
(rechts toch?)

Onze sponsors