speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die velgen zijn wel cool, maar dan mag het anders niet te druk worden ... Ik vind net het wit zwart contrast zo cool dan
Bumperlipje en skirts vind ik er al teveel aan, als je die pw spuit zal het volgens mij niet veel sneller vuil worden als gepolijste randen. En wit randje is toch weer net wat anders dan gepolijste ...
Bumperlipje en skirts vind ik er al teveel aan, als je die pw spuit zal het volgens mij niet veel sneller vuil worden als gepolijste randen. En wit randje is toch weer net wat anders dan gepolijste ...
- maus105
- Bonkey
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik wil zowiezo alle spatborden wit , dak wit, randen wit , spiegels zwart , donkere ramen , aero , alta uitlaat , beek tuning die lelijke oranje lichtjes uit de koplampen en dan een paar chrome details laten zoals de koplampen , beltline , handvatten en tankdop , side scutles (mischien de works
) dan dezelfde velgen die ik nu heb maar dan zwart hart met witte lip of chrome en de auto super laag
pffffffff! was mijn auto maar verkocht dan kan ik ermee aan de gang

pffffffff! was mijn auto maar verkocht dan kan ik ermee aan de gang

- maus105
- Bonkey
- speedy
- NMC Legend
Bericht
maar vind op een pepper white die randen echt niet mooi in het zwart , bij darksilver juist welFred schreef:In dat geval zal die witte lip niet zo tot z'n recht komen volgens mij ... Ik vind het op die hierboven juist zo gaaf omwege van het contrast tussen de zwarte wielkastranden met daaronder een witte lip en dan een zwart hart

Onze sponsors