Peter's Cooper S...laatste keer..:-(
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
jaja..paneel komt donderdag en de wieltjes...tja..ik herinner me jou topic nog, voordat je jou wielen had gekozen 
- maus105
- Bonkey
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
tja, idee in t hoofd he...maar morgen mss weer wat anders
OZ'tjes zijn ook wel dik...zelfs mn meisje heeft zoiets van "neem ze nou maar"...
doet ze anders nooit hehe
OZ'tjes zijn ook wel dik...zelfs mn meisje heeft zoiets van "neem ze nou maar"...
doet ze anders nooit hehe
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
Én met gespoten randen, én met OZ's, én in DS met zwart dak, én lekker laag

Zonder stripes

Zegt u het maar
Komt ie... een shitload aan picsSven schreef:WOW das echt dik!!! In Duitsland rijdt er ene met deze wielen onder een DS R56S.... zal strakt ff zoeken.... is ook errug laag!
Én met gespoten randen, én met OZ's, én in DS met zwart dak, én lekker laag

Zonder stripes

Zegt u het maar
- maus105
- Bonkey
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dikke fiets !!!!
Wat ik vooral uit die foto's kan opmaken is dat je je wielkastranden enz. in kleur moet laten spuiten
!!
Vet man
...
Wat ik vooral uit die foto's kan opmaken is dat je je wielkastranden enz. in kleur moet laten spuiten
Vet man
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Wow... Dikke fiets!!!
De striping ben ik geen fan van, maar de wielen samen met verlaging staan DIK!!!
Ook vindt ik het zwarte paneel super staan, hoewel ik voor mat ga :-)
De randen in DS weet ik nog niet, icm deze wielen staat het dik, maar mezelf kennende veranderen die wielen elke zoveel maanden....
Maar mooie mini ter inspiratie... Thanx voor the picas en de reacties, altijd gaaf!!
De striping ben ik geen fan van, maar de wielen samen met verlaging staan DIK!!!
Ook vindt ik het zwarte paneel super staan, hoewel ik voor mat ga :-)
De randen in DS weet ik nog niet, icm deze wielen staat het dik, maar mezelf kennende veranderen die wielen elke zoveel maanden....
Maar mooie mini ter inspiratie... Thanx voor the picas en de reacties, altijd gaaf!!
Onze sponsors